بلاگ پازلی

پنج ترفند برای کسب درآمد از فروش اپلیکیشن (قسمت اول)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اگر از دوجین متخصص بپرسید، چطور می تونید کسب و کارتون رو رونق بدید، پرتکرارترین جوابی که می­ شنوید قطعا اینه: یک خدمت جدید به خدمات یا یک محصول جدید به محصولاتت اضافه کن. ساده به نظر می ­یاد؟ خب، هست. با شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی، شما می ­تونید همین امروز وارد بیزینس فروش نرم افزار موبایل بشید و ارایه اپلیکیشن موبایل اعم از اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن فروشگاهی؛ ساخت اپلیکیشن خدماتی و … رو به خدمات و محصولات خودتون اضافه کنید!

۱-ساختن نمونه کار

کافیه فقط ساختن اپ رو شروع کنید. هیچ خرجی، جز زمان براتون نداره. ساختن اپلیکیشن­ ها با پازلی رایگان هست؛ شما فقط هنگامی پرداخت می­ کنید که بخواهید یک نرم­ افزار رو در بازار، مای کت و یا سایر مارکت­ ها انتشار بدید. بنابراین به سادگی زمان کافی صرف پیشرفت مهارت­ تون در ساخت نرم­ افزار موبایل­ کنید و چند نمونه کار حیرت ­انگیز برای نشون دادن به مشتری­ های بالقوه بسازید. از جهتی برای رهایی از بند پروژه های تکراری هم می تونید از پازلی استفاده کنید.

SAMPLE copy

اما چطور می­خواین این نمونه کارهارو نشون مشتری بدید، وقتی که توی بازار یا اپ­ستور نیستند؟ ما در پازلی براتون قسمتی تدارک دیدیم که با داشتن QRCode می­تونید نرم­ افزار رو تست کنید. کافیه بارکد رو از قسمت تست اپلیکیشن دریافت کنید و به مشتری بدید. علاوه بر مشتریان بالقوه شما، هرکسی که این QR-Code رو داشته باشه، می تونه با اسکن کردن اون با نرم­ افزار­های بارکد­خوان، به طور زنده نرم­ افزار رو ببینه و تست کنه.

به مشتری نرم­ افزار پیشکش کنید.

یک قدم جلوتر بردارید و برای مشتریان بالقوه خود، نرم­ افزار موبایل بسازید. تعداد زیادی از کسب­ وکار­ها نیاز به حضور در موبایل دارند (اما هنوز ازش بی اطلاعند)، و شما باید به نرم­ افزارساز آن­ ها تبدیل بشید.

کافیه یکی از کسب­ وکارهایی که اپلیکیشن به دردشون می­خوره رو انتخاب کنید و برایش یک نرم­ افزار موبایل واقعی بسازید. آن گاه اپلیکیشن را با یک قیمت منصفانه پیشنهاد دهید. بر اساس یک تجربه موفق، “شما از هر ۱۰ اپلیکیشن، حداقل ۷ عدد خواهید فروخت”.

یادآوری: ساختن اپلیکیشن کاملا رایگان است. هیچ هزینه ­ای جز زمان ندارد. پازلی با ارایه رایگان یک محصول زنده و عالی، به شما یک موقعیت فروش گسترده می­ دهد.

البته، شما می ­تونید با کسب ­وکار هدف خود، قبل از شروع ساخت یک نرم­ افزار تماس بگیرید، اما ضروری نیست. شما به سادگی با بررسی وب­سایت یا صفحه ­ی فیس­بوک مشتری خود هم می­ تونید مقدار زیادی اطلاعات راجع بهش به دست بیارید. گاها به سادگی حتی می ­تونید به تصاویر، آرم­ تجاری، ویدیوهای مشتری و خیلی چیزای دیگه دسترسی پیدا کنید.

پازلی نسخه مبتدی و پیشرفته ارایه می­ ده، بنابرین همه می­ تونند نرم­ افزار موبایل بسازند. ساخت اپلیکیشن آن­چنان راحته که هیچ نیازی به مهارت کدنویسی یا تخصص در IT نیست. علاوه بر اون، برنامه­ نویسان حرفه­ ای موبایل هم می­ تونند، کد اختصاصی خودشون رو بنویسند و به وب­ سرویس ها متصل کنند.

برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل به صفحه مربوطه کنید.

همین الان شروع کنید!

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن