سه قدم تا فروش اپلیکیشن به مشتریان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اپ ساختن مثل آب خوردن میمونه، اما مشتری پیدا کردن چطور؟ فروش اپلیکیشن هم به همون سادگی. ما نمی تونیم بهتون قول مولتی میلیونر شدن بدیم، اما یک کسب و کار پرسود قابل دست یافتن است. قبلا در مورد فروختن اپ به مشتری، یعنی فروختن اپلیکیشن به : یک رستوران، یک رویداد یا حتی یک آموزشگاه.( قرار دادن اپلیکیشن فروشی در بازار ها مساله دیگه ای هست که اینجا بهش نمی پردازیم. مورد بحث نیست.)

خب پس شما می­ خواهید اپلیکیشن بفروشید ولی نمی دونید از کجا شروع کنید؟ ما با این سه تا نکته بهتون سرخط می دهیم:

روی چند شاخه برای فروش اپلیکیشن تمرکز کنید

استراتژی این هست که شما اپ های آماده ی استفاده به مشتری های احتمالی خود پیشنهاد می دهید. پیشنهادی می سازید که نتوانند رد کنند! ما ابزار مناسب برای متقاعد کردن مشتری هایتان را در اختیارتان می گذاریم.

شما باید روی چند شاخه بیشتر تمرکز کنید: مثلا نرم افزار رویداد ها، رستوران ها و سالن ها. تمرکز کردن روی تعداد محدودی از شاخه ها، باعث می شود بیشترین موفقیت را در فروش اپلیکیشن داشته باشید. اگر اپتان را نتوانید به مشتری اول بفروشید، تجربه و تغییرات کوچک احتمالی در نرم افزار شما، منجر به فروش به مشتری های بعدی خواهد شد.  اگر هم به مشتری اول بفروشید، فروختن به مشتری های دوم، سوم و چهارم هم به همین سادگی است. پس اول شاخه هایتان را انتخاب کنید. بگذارید در سه یا چهار شاخه متخصص بشوید. سپس شروع به ساختن اپلیکیشن هاتون بکنید.

برای مشتریان احتمالی بسازید

ساختن اپلیکیشن با پازلی  که یک شرکت طراحی اپلیکیشن رایگان است. هیچ هزینه اولیه ای وجود ندارد. شما اپ­تان( اعم از اپلیکیشن فروشگاهی؛ اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن حمل و نقل و…) را می سازید و فقط وقتی که بخواهید منتشرش کنید پول پرداخت می کنید. (و این در صورتی خواهد بود که شما اپ رو به مشتری فروخته باشید.)

پلن رایگان پازلی فرصت خوبی برای فروش هست. بدون هیچ سرمایه ای، غیر از زمان، شما قادرید یک اپلیکیشن کاملا کاربردی برای مشتریان احتمالی تان بسازید.

برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل به صفحه مربوطه سایت پازلی مراجعه کنید.

علاوه بر آن فرض کنیم که حالا مشتری های احتمالی تان رو انتخاب کنید. مثلا سالن فلان، رستوران بهمان و یا رویداد بیسار و حال نوبت به ساخت اپ آماده به استفاده برایشان رسیده است. شما با اپ ساز آنلاین پازلی نرم افزارتون رو خواهید ساخت که به طور پیش فرض نمونه لوگوها و عکس ها و خیلی چیز های دیگر در اختیارتان قرار می دهد.

ازطرفی در گالری اپلیکیشن های پازلی هم تعداد اپ با کیفیت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری هایتان قرار دارد. شما حتی می تونید این با مقداری تغییر این اپ ها، اپی با برند خودتان  برای ارایه به مشتری داشته باشید.

 پیگیر مشتری باشید

بگذارید بگویم شما سه یا چهار نرم افزار برای فروش به مشتری های احتمالی ساخته اید. حالا باید مشتری هایتان را تا فروش اپلیکیشن تحت نظر بگیرید. شاید این بیش از اندازه ساده به نظر بیاید، اما فروش اپلیکیشن ها، به طور غافلگیرکننده، از همان فرآیند های قدیمی فروش پیروی می کند. این چیزی است که بهترین فروشنده های اپ به ما آموخته اند. افرادی که در سال بیشتر از چهارصد اپلیکیشن می فروشند! مطمعنا شما هم می توانید وبسایت خودتان را بسازید و برای فروش “اپلیکیشن رستوران” یا “اپلیکیشن رویداد” روی سئو حسابی کار کنید. اما بهترین راه برای فروش، هدف گرفتن مشتری های محلی است. به ملاقاتشان بروید، قرار جلسه بزارید، برایشان یک بروشور بگذارید، نمونه کار نشان دهید، تبلیغات کنید و حرفتان را سر زبان ها بیاندازید! علاوه بر آن می توانید از امکان تست اپلیکیشن های ما، برای ارایه اپلیکیشن های آماده به کارتان بری مشتری استفاده کنید. قیمت گذاری و مذاکره کنید و به گفته ی فروشندگان موفق، شما حداقل هفت تا ده اپ به همین روش خواهید فروخت.

فکر می کنید بیشتر از این تعداد بفروشید؟ می توانید از پلن های همکاری ما استفاده کنید واز مزایایی مثل پشتیبانی قوی تر فنی و بازاریابی، تخفیف های بیشتر و… استفاده کنید.

استاد شدن در ساخت اپ با پازلی کار راحتی است.

اگر در قیمت گذاری اپلیکیشن تان تردید دارید، این مطلب را بخوانید.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

5 Comments

  1. سلام وقت بخیر
    من ارشد ای تی دارم
    چند تا سی دی مولتی مدیا برای اموزش به بچه ها درست کردم از لحاظ رنگ و لعابم خیلی خوبن به صورت محاوره ای هم هستن چه شکلی میتونم بفروشمشون؟
    خیلی ممنون
    Fatemehahmadi8614@yahoo.com

    • داوود عباسی گفت:

      سلام دوست عزیزم
      شماره زیر در واتس‌اپ پیام بدید تا همکاران من راهنمایی‌تون کنن
      ۰۹۰۲۵۶۱۲۹۹۹

  2. ناشناس گفت:

    جالب بودش

  3. aida گفت:

    عالی بودش مقاله تون
    بیشتر بزارید
    من دوست داشتم
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن