لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران 3 دلیل عمده ساختن اپلیکیشن اندروید یا iOS | اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی
برند شما نیاز به یک اپلیکیشن دارد؟ پنج راه فهمیدن.
مرداد ۲۱, ۱۳۹۵
چگونه با تبلیغات موبایلی کسب درآمد کنیم؟
مرداد ۲۵, ۱۳۹۵

۳ دلیل عمده که هر کسب و کاری به اپلیکیشن نیاز دارد

با توجه به سایز و صنعت، اپ های موبایل نقش بزرگی در هر کسب و کار دارند! چه شما یک کسب و کار تر و تازه باشید که دنبال لحظه ای برای درخشش می گردد، یا کسب و کار کوچک پایداری دارید و  به دنبال جذب مشتریان تازه و وفادار هستید، قطعا باید به اپ داشتن هم نیم نگاهی داشته باشید! ما به شما سه دلیل مهم می دهیم که چرا شما نیازبه نرم افزار موبایل خودتان دارید.

آدم ها دو حالت دارند: خواب یا آنلاین و موبایلی

ضریب نفوذ موبا

همه این روزها موبایلی اند. موبایل با ضریب نفوذ بیش از ۱۳۰ درصد تبدیل به بزرگترین رسانه شده است. حقیقتا، در حال حاضر کم تر شرکت موفقی را پیدا می کنید که سایت نداشته باشد. تعداد کاربران موبایل هم سر به فلک می کشند! و البته این کاربران درحال حاضر  برای دسترسی به اینترنت هم از موبایل شان استفاده می کنند.

آیا می دانستید ۲۵ درصد از مردم، فقط  و فقط از طریق موبایل اینترنت میروند؟

بنابراین اگه بگوییم تجارت به سمت موبایل تغییر جهت داده، درست فکر کرده ایم. و شما کجا هستید؟ روی یک اپ سرمایه گذاری کنید، آن را  میان مشتریان تان ترویج دهید و باعث گسترش کسب و کارتان شوید.

بگذارید فرض کنیم شما یک نانوایی کوچک و خوش نام دارید. بله شما مشتریان معمول خود را دارید که عاشق کاری هستند که می کنید. حالا فرض کنید شما این خوش نامی را می توانستید با یک نرم افزار موبایل پخش کنید؛ نامی که حتی گردشگرانی که اتفاقی به شهرتان سر می زنند را جذب کند. سود اضافی، درست نیست؟

موبایل یعنی جنب و جوش

برند سازی در میان رقبا و مشتریان

ساختن یک نرم افزار موبایل برای کسب و کارتان به معنی مشتری بیشتر است. کنکاش در موبایل، بیشتر و بیشتر شده است، و وقتی که مصرف کننده معمول فعلی شما می تواند حرف و نام خوش تان را پخش کند، شما کم کم و با برنامه ریزی بیشتر در نتایج جست و جو ها هم نمایش داده می شوید. آیا می دانستید از هر ۱۰ سرچ موبایلی، ۹ تا به عمل ختم می شوند؟ و این عمل می تواند خرید باشد! به مشتریان جدیدتان دست پیدا کنید،  دسترسی به خودتان را راحت تر کنید و کسب و کارتون رو توسعه بدید. و البته قدرت شبکه های اجتماعی رو فراموش نکنید وصل کردن آن ها به اپلیکیشن تان می تواند خیلی مفید باشد.

از صفحه  اینستاگرام یا فیس بوک خود برای ترویج اپ جدیدتان استفاده کنید، یک ویدیو جذاب و گیرا بسازید و نمایش اش بدهید، یک داستان حول اپ بسازید و در بلاگ تان در مورد خوبی هاش بنویسید. تازه کارتان شروع شده است. ایده های زیادی می توان پیاده کرد.

پیدا کردن مشتری وفادار راحته

مشتری وفادار با ساختن اپلیکیشن

همه ما می دانیم رسیدن به مشتری های وفادار چقدر سخت ولی پر مزیت است. دیگر کسب و کاری نیست که روی وفادار کردن مشتریان اش برنامه ای نداشته باشد. ولی شما چون یک نرم افزار موبایل دارید می توانید از آن ها سبقت بگیرید.  کافیه با دادن یک سری ارزش های اضافه روی اپلیکیشن به مشتری، آن ها را به خود وفادار کنید. با دادن مزیت های وفاداری در اپلیکیشن، اپ شما می تواند در میان اپ های دیگر، با ارزش افزوده ای خوب سربلند بایستد.

با استفاده از برنامه های وفاداری، اپلیکیشن تان را ترویج دهید، و به مشتری ها برسید. همه از طریق همون اپلیکیشن.آیا می دانستید که ۷۳ درصد از کاربران تلفن های همراه هوشمند، مایل اند که از اپلیکیشن های وفاداری و مزیت های برنامه های جذب مشتری ثابت، روی گوشی موبایل خود استفاده کنند؟ درصد بزرگیه!

هنوز هم فکر می کنید که سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های موبایل بیش از حده؟ هزینه شان بیشتر از یک برنامه بازاریابی معمولی هست؟ خب دوباره فکر کنید! ما اینجا در پازلی یک راه حل ساده، قدرتمند و قابل هزینه کردن برای اپ موبایل تان داریم. اپلیکیشن ساز ما را  امتحان کنید و فعالیت تان را در دنیای موبایل گسترش بدید.

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *