اپ رویداد تان را در چند ساعت بسازید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

چرا یک رویداد باید اپلیکیشن داشته باشد؟ چون شرکت کنندگان تعاملاتشان را با موبایل انجام می دهند. بنابراین انتظار دارند تمام اطلاعات روی موبایلشان حاضر باشد، به شیوه ای واضح و دلپذیر.  پازلی به شما این امکان را می دهد تا یک برنامه موبایل حرفه ای برای رویداد در زمان چند ساعت و به هزینه ای کمتر از قیمت کارت آویز های رویداد خود بسازید.

چه یک نمایشگاه، کنگره و یا جشنواره، رویداد ها همواره بازدید کنندگان شان پر از اطلاعات می کنند. برنامه زمانی چیست؟ کجا؟ چطور؟ سخنرانان که هستند؟  یک برنامه موبایل رویداد همه این اطلاعات را درست در جیب مشتری قرار می دهد. آن ها مجبور به باز کردن مرورگر و پیدا کردن مسیرشان نیستند، با یک لمس اپلیکیشن را باز خواهد شد و اطلاعات شما را نمایش می دهد. در یک طرح مناسب و به روشنی و سرعت رعدوبرق.

مزایای برنامه موبایل رویداد

برنامه موبایل رویداد فقط بازدید کنندگان را به ناز و آسایش نمی رساند. بلکه برای برگزارکنندگان هم مفید است. فقط کافی است که اطلاعاتتان را در یک فایل به روز نگه دارید و آن ها را به آسانی وارد اپلیکیشن کنید. حتی می توانید به راحتی سخنرانان یا بیوگرافی ها را عوض کنید.

محتوایتان را به روز نگه دارید

اطلاعات رویداد همیشه به روز خواهد بود: تغییرات لحظه آخری را به سادگی می توان در اپلیکیشن به روز رسانی کرد. فقط کافی است به حساب تان وارد شوید، تغییر را انجام دهید و اپلیکیشن را به روز رسانی کنید. اگر از ماژول های پویا مانند اخبار استفاده کنید اطلاعات خود به خود به روز رسانی می شوند. وگرنه با ارسال نسخه جدید به بازارها، همه کاربران برای دانلود مطلع خواهند شد.

به شرکت کنندگان نوتیفیکشن بفرستید

ارتباطات با شرکت کنندگان، حتی در روز های برگزاری به بهترین نحو ادامه خواهد داشت. به سادگی یک نوتیفیکشن به شرکت کنندگان جشنواره، کنگره و یا نمایشگاه خود، قبل از شروع کارگاه  ارسال کنید. در دقیقه نود ویا حتی وقت اضافه، تغییری در برنامه رخ داده است؟ به همه شرکت کنندگان یک نوتفیکشن بفرستید.

مزایای دیگر برنامه موبایل رویداد

  • پخش زنده ویدیویی
  • همگام سازی با شبکه های اجتماعی رویداد مثل توییتر و اینستاگرام
  • قرار دادن نقشه تصویری نمایشگاه
  • معرفی سخنرانان و یا غرفه داران
  • فروش بلیط همایش
  • تبلیغات درون برنامه ای

اپلیکیشن رویداد با پازلی

انتظار می رود برنامه موبایل رویداد با این امکانات پیشرفته، به شدت گران باشد. اما با کمک پازلی اینطور نیست. شما لازم نیست برای اپلیکیشنی که فقط چند ماه لازمش دارید، به اندازه دیگران هزینه بدهید. تعرفه های ما به ازای یک بازه کوتاه مثلا شش ماهه، به همان نسبت ارزان تر هستند. و حتی اگر نیاز به مدت زمان بیشتری داشته باشد، با بیشتر شدن زمان، تخفیف های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن جشنواره جهانی فجر

تا کنون اپلیکیشن های رویداد زیادی با پازلی ساخته شده اند، جشنواره جهانی فجر یکی از آن ها است.  شما از طریق این اپلیکیشن به راحتی می توانید برنامه زمانی جشنواره، و هراطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت کنید.

از جمله سایر اپلیکیشن های رویداد ساخته شده با پازلی می تواند به استارتاپ ویکند بیرجند، همایش سالیانه شرکت چارگون و ششمین همایش کاربرد پذیری اشاره کرد.

برای اطلاع از تعرفه های ساخت اپ با استفاده از پازلی می توانید به صفحه هزینه طراحی اپلیکیشن مراجعه کنید.

ششمین رویداد کاربرد پذیری، رویدادی است که در روز جهانی کاربرد پذیری برگزار می شود و در این رویداد فاکتور های بهبود تجربه کاربری در مورد شرکت کنندگان بررسی می شوند. برگزارکنندگان و متخصصین این حوزه، پازلی را برای ساخت اپلیکیشن کاربردپذیر رویداد برگزیده اند.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن