دانلود اپلیکیشن

3-3.3
دانلود اپلیکیشن
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

زمانی که طراحی و ساخت اپلیکیشن شما به پایان رسید، می‌توانید اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی موبایل‌تان نصب و استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم با هم ”دانلود اپلیکیشن” را یاد بگیریم. در ادامه مطلب با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

آموزش دانلود اپلیکیشن

بعد از اینکه اپلیکیشن را طراحی و تست کردید، برای دانلود فایل نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن، در قسمت سمت چپ پنل‌کاربری‌تان روی گزینه‌ی “دانلود اپلیکیشن” کلیک کنید تا صفحه‌ی زیر برای شما نمایش داده شود.
نکته: شما با استفاده از این دکمه می‌توانید فایل apk که فایل نصب اپلیکیشن برای گوشی‌های موبایل اندروید است را دانلود کنید. اگر سیستم عامل گوشی موبایل شما ios است می‌توانید اپلیکیشن خود را با پازلی طراحی کنید و برای دریافت و دانلود فایل ios اپلیکیشن خود از طریق تیکت به پشتیبانی پازلی اطلاع دهید تا شما را راهنمایی کنند. اگر بخواهید اپلیکیشن شما تحت وب باشد باید بعد از ساخت اپلیکیشن خود با پازلی، برای دریافت فایل pwa باز هم درخواست خود را از طریق تیکت به پشتیبان‌های پازلی اعلام کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد درخواست نسخه ios و وب‌اپلیکیشن به لینک روبه‌رو مراجعه کنید: نسخه آی‌او‌اس و pwa (وب‌اپ)
برای آشنایی با انواع اپلیکیشن به لینک روبه‌رو مراجعه کنید: انواع اپلیکیشن | آشنایی با وب‌اپلیکیشن(PWA) و اپلیکیشن‌های بومی(Native)

دانلود اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 1۱. نام پکیج: در این قسمت، نامی که برای اپلیکیشن‌تان در نظر گرفتید را با حروف انگلیسی تایپ کنید، سعی کنید متناسب با محتوا و موضوع اپلیکیشن‌تان اسم را انتخاب کنید. استاندارد نام پکیج ۲ یا ۳ بخشی است به همین دلیل اسمی که وارد می‌کنید اگر ۳ بخشی باشد بهتر است (به‌عنوان مثال: ir.bujo.shakiba) ولی اگر اسم را یک بخشی وارد کنید پازلی به‌صورت پیش‌فرض com.puzzley را به ابتدای اسم اپلیکیشن‌تان اضافه می‌کند.
۲. نسخه نرم‌افزار: در این قسمت، شماره‌ی نسخه‌ی اپلیکیشن‌تان را باید وارد کنید. نسخه‌گذاری صحیح نرم‌افزار به این صورت است که ۳ عدد باید با نقطه از هم جدا باشند. برای مثال: ۱٫۰٫۰ | ۰٫۱٫۵ | ۲٫۱٫۰ | ۳٫۰٫۱
اگر می‌خواهید درمورد نام پکیج و نسخه نرم‌افزار اطلاعات بیشتری کسب کنید از لینک رو به رو استفاده کنید: آموزش نام گذاری و نسخه ی اپلیکیشن
۳. محل انتشار: با کلیک روی این قسمت منوی کشویی برایتان نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را در تصویر زیر مشاهده ‌کنید.
دانلود اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 2اگر اپلیکیشن‌تان را در هیچ مارکتی منتشر نکرده‌اید و فقط می‌خواهید لینک اپلیکیشن‌تان را داشته باشید و برای افراد دیگر بفرستید یا خودتان استفاده کنید، باید گزینه‌ی ”لینک دانلود” را بزنید. اگر فایل اپلیکیشن‌تان رو برای هر کدام از مارکت‌های مشخص شده می‌خواهید، باید همان مارکت را انتخاب کنید.
در نهایت روی گزینه‌ی ”ساخت اپلیکیشن” کلیک کنید، باید چند دقیقه منتظر بمانید تا اپلیکیشن‌تان ساخته شود، این چند دقیقه را می‌توانید با یک بازی نوستالژی که برایتان در نظر گرفتیم، خاطرات کودکی‌تان را زنده کنید.
بعد از اینکه اپلیکیشن ساخته شد، می‌توانید دانلودش کنید.
اگر نمی‌دانید که چطور باید اپلیکیشن‌تان را در مارکت‌های مختلف منتشر کنید، می‌توانید آموزش انتشار برنامه در مارکت‌های ایرانی را مطالعه کنید.

اگر هم هنوز موفق به ساخت اپ خود نشده اید؛ از خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی استفاده کنید و زودتر آن را پیاده سازی کنید. با استفاده پازلی شما میتوانید ساخت اپلیکیشن خدماتی؛ اپلیکیشن آموزشی؛ طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت؛ ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و … را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانید.

نکته: نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما زمانی می‌توانید اپلیکیشنی که ساخته‌اید را دانلود کنید که یکی از طرح‌های پازلی برای شما فعال باشد. در حالتی که اکانت شما آغازین باشد یا تریال، به دانلود اپلیکیشن دسترسی ندارید.
برای خرید و مطالعه‌ی طرح‌های پازلی و هزینه ساخت اپلیکیشن به لینک روبه‌رو مراجعه کنید: تعرفه‌های پازلی

آموزش دانلود اپلیکیشن به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز پازلی شروع کنید.

پنل کاربری پازلی

مطالب مرتبط:

تست اپلیکیشن

ارتقا پلن

انواع اپلیکیشن | آشنایی با وب‌اپلیکیشن(PWA) و اپلیکیشن‌های بومی(Native)

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

Comments are closed.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن