اپلیکیشن برتر هفته | عطریات شری

اپلیکیشن برتر هفته - عطریات شری-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اپلیکیشن عطریات شری



اپلیکیشن عطریات شری

شرکت عطریات شری توسط جناب آقای مهندس حسینی کار آفرین نمونه کشور ,  فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات و در زمینه صنعت علمی فعالیت خود را آغاز نمود، و فعالیت خود را بر ۶ ستون بنا نمود، که این ۶ ستون به شرح زیر می باشد :

 

تجارت

این شرکت دارای شبکه فروش منطقه ای در کشور های CIS   ، آفریقا و خاورمیانه ی غرب آسیا بوده و با توجه به استانداردهای به روز دنیا آماده ی مشاوره در زمینه های خدمات تجاری، واردات و صادرات به تمامی شرکت های همکار منطقه در زمینه صنعت عطر میباشد .

 

تحقیق دانش بنیان

مجموعه شری با دارا بودن کادری مجرب و دانش آموخته همواره در پروژه های  تحقیقاتی دانش بنیان در زمینه مسائل بیولوژی و سایکولوژی عطر فعال بوده و در این زمینه تحقیقاتی را به ثبت رسانده است که در صدد پیاده سازی آن در نرم افزار های مختلف می باشد تا بتواند این آموخته ها را در اختیار عموم قرار دهد.

 

خلاقیت و نوآوری

این شرکت با به ثبت رساندن اختراع دستگاه تولید عطر و ادکلن و طراحی رایحه های جدید و بومی توانسته قدم موثر در زمینه ی صنعت عطر و ادکلن ایران بردارد.

 

تولید محصولات بومی و کار آفرینی

شرکت شری با احداث کارخانه جاسمین پلاست با تولید ظروف پلاستیکی و شیشه ای عطر توانسته است با کار آفرینی و تولید محصولات ملی جلوی واردات ظروف پلاستیکی و خروج ارز را گرفته و با تولید و صادرات به کشور های منطقه جز معدود کارخانجات این منطقه محسوب می شود که برای پیشرفت ایران همواره در تلاش است  و در زمینه تولید عطر و اسانس قدم هایی در حال اجراست که صنعت ساخت عطر را در ایران بومی نماید.

 

آموزش

این مجموعه با دارا بودن امکانات  ,  افراد مجربی برای علاقه مندان و همکاران این صنعت ، واحد آموزش را بنا نموده تا با در دست داشتن امکانات به روز دنیا برای علاقه مندان آموزش های لازم  فروش ,  بازاریابی ,  خلق رایحه را به این صنعت آموزش دهد.

 

پروژه های تاریخی و فرهنگی علمی

شرکت شری  با سرمایه گزاری در این بخش  به دنبال ثبت نام ایران به عنوان قدیمی ترین کشور در صنعت عطر است. با در دست داشتن اسناد و  مدارک موجود برای ثبت این پروژه تلاش میکند و درصدد آن است اولین موزه صنعت عطر خاورمیانه را در ایران احداث نماید تا بتواند این صنعت باستانی و فرهنگی را به همگان نمایش دهد و از زوایای فرهنگی مذهبی و تاریخی بررسی می کند .

 

 

شما هم اگر چنین ایده ای دارید و یا حتی دارای کسب و کار هستید می تونید از خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی استفاده کنید و اپ خودتون رو بساید مثل ساخت اپلیکیشن خدماتی؛ اپلیکیشن آموزشی و هرچیزی که بهش نیاز دارید. پازلی امکان استفاده از یک اپلیکیشن‌ آماده رو هم بهتون میده که درصورت نیاز می تونید ازش استفاده کنید. برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن