پروژه ساخت اپلیکیشن
رهایی از بند پروژه های تکراری
۲۰ دی، ۱۳۹۴
مزایای اشتراک عضویت
مزایای اشتراک عضویت مدت دار، نسبت به خرید یک باره اپلیکیشن (قسمت اول)
۲۰ دی، ۱۳۹۴
نمایش همه

۳ برداشت اشتباه در بازاریابی کسب و کار

۳ برداشت اشتباه در بازاریابی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازاریابی کسب و کار چیست؟ ۳ برداشت اشتباه در بازاریابی کسب و کار چه چیزهایی هستند؟ نحوه استفاده از بازاریابی چگونه است؟ اینها سوالاتی هستند که در این مطلب پاسخ داده می‌شوند. هر روز کسب و کار های بیشتر و بیشتری ظاهر می شوند.  شما به آسانی می­ توانید شرکت نرم افزاری خودتان را راه اندازی کنید،  اما برای به دست آوردن رهبری و حفظ اون چه برنامه­ ای دارید؟ داشتن یک وبسایت می­تونه مفید باشه، اما قطعا شما دوست ندارید قربانی استدلال های غلط در بازاریابی بشید.

 

۳ برداشت اشتباه در بازاریابی

در ادامه پازلی سه باور غلط اما رایج در مورد عصر جدید بازاریابی رو گردآوری کرده:

  • اشتباه اول: فقط لازمه روی جذب کاربران جدید تمرکز کنید!

اشتباهه، چون شما باید بتونید نگه شان دارید. اگر شما فقط روی آوردن کاربران تمرکز کنید، خواهید دید به همان زودی که امده‌­اند، خواهند رفت. پس باید برای برگشتن دلیلی به کاربران بدید.  یک انگیزه برای تعامل مستمر با برند شما.

  • اشتباه دوم: هرچه بیشتر، بهتر!

وقتی نوبت به داشتن رهبری بازار در رابطه با کاربران یا هر زمینه‌ای می­رسه، با فکر اینکه تعداد از کیفیت مهم تره اشتباه نکنید. دستیابی به مشتریان کم ارزش، آسان تر هست اما مفیدتر نیست. یقینآ شاید بتونید در بعضی زمینه ها رهبری را رایگان یا ارزان به دست بیارید اما حفظ کردنش سخت تر هست. شما نیاز به پیدا کردن کاربران باکیفیت از راه به کارگرفتن بازاریابی دارید. که البته مقدار زیادی با شبکه های اجتماعی گره خورده.

  • اشتباه سوم: وب سایت آن است که خود ببوید…

امروزه بازاریابان می دانند که محتوا سلطان است. بدون محتوای خلاقانه و تعاملی، بازدیدکننده نخواهد فهمید که به دنبال چه می گردد و مطمعنا چیزی خرید نمی کند. مطمعن شوید که محتوایتان، مختصر، مفید، و رسا باشد. مثلا انتشار نمونه های تحقیقاتی خود را یک امتیاز اضافی بدانید. بسیاری از خریداران دوست دارند بدانند همرده هایشان، چه چیزی برای گفتن دارند.

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.