آموزش تغییر رنگ‌ها در نسخه الوند پازلی

آموزش تغییر رنگ‌ها در نسخه الوند پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 10
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

پارلی در نسخه الوند خود قابلیت تغییر رنگ‌ها را ارائه می‌دهد. شما با استفاده از این تنظیمات می‌توانید تم رنگی اپلیکیشن‌ خود را بسازید. قابلیت تغییر رنگ آیتم‌های اپلیکیشن از ۴ مورد به ۱۰ مورد ارتقا یافته است و امکان این را به شما می‌دهد که رنگ صفحات و آیتم‌های اپ را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهید. در این مطلب قصد داریم با هم یاد بگیریم که چطور می‌توان رنگ‌ها را تغییر داد پس با ما در بلاگ پازلی همراه باشید.

آموزش تغییر رنگ‌ها در نسخه الوند پازلی

برای دسترسی به این تنظیمات ابتدا باید وارد حساب‌کاربری خود در پازلی شوید و روی تب طراحی و صفحه‌بندی کلیک کنید. بعد از آن طبق تصویر زیر روی دکمه‌ی “تنظیمات بیشتر” کلیک کنید.
آموزش تغییر رنگ‌ها در نسخه الوند پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 1تنظیمات بیشتر طبق تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود.
آموزش تغییر رنگ‌ها در نسخه الوند پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 3

۱. رنگ اصلی۱:

رنگی که در این قسمت انتخاب می ‌کنید، رنگ اصلی اپلیکیشن شما است و در اکثر بخش‌های اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید.

۲. رنگ اصلی۲:

این رنگ، رنگ دوم گرادیانت است و در هرجایی از اپلیکیشن که گرادیانت استفاده شده است این رنگ دوم را مشاهده می‌کنید. به‌عنوان مثال اگر رنگ‌ اصلی۱ را رنگ بنفش و رنگ اصلی۲ را زرد تعیین کنیم رنگ‌های اپلیکیشن مانند تصویر زیر خواهد شد.
آموزش تغییر رنگ‌ها در نسخه الوند پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 4

۳. رنگ متن:

با استفاده از این دکمه می‌توانید رنگ متن‌های اپلیکیشن خود را تغییر دهید برای مثال می‌خواهیم رنگ سفید متن تصویر بالا را به رنگ مشکی تغییر دهیم. تغییرات را در تصویر زیر مشاهده کنید.

۴. رنگ آیتم‌های منو:

با استفاده از این دکمه شما می‌توانید رنگ آیتم‌های منو را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهید.

۵. رنگ پس‌زمینه منو:

اگر تصویر پس‌زمینه برای منوی اپلیکیشن انتخاب نکردید می‌توانید رنگ آن را از طریق این دکمه تغییر دهید.

۶. رنگ متن آیتم‌ها:

با استفاده از این دکمه می‌توانید رنگ متن نوشته‌های منو را تغییر دهید. طبق تصویر زیر رنگ متن آیتم‌های منو را به رنگ مشکی تغییر داده‌ایم.

۷. رنگ پس‌زمینه آیتم‌ها:

اگر بخواهید برای آیتم‌های منو پس‌زمینه انتخاب کنید می‌توانید از این قسمت رنگ را تعیین کنید.

۸. رنگ نوار بالای اپلیکیشن:

رنگ نوار بالای کل اپلیکیشن را از این قسمت می‌توانید تغییر دهید.

۹. نمایش گرادیانت بالای صفحات:

اگر بخواهید بالای صفحات گرادیانت داشته باشد مانند تصاویر بالا، باید این دکمه را فعال کنید در غیر این صورت این دکمه را روی حالت غیرفعال نگه‌ دارید.

منو اپلیکیشن:

اگر تمایلی به انتخاب رنگ پس‌زمینه‌ی منو نداشتید، می‌توانید برای منو تصویر پس‌زمینه تعیین کنید و آن را در قسمت “انتخاب عکس پس‌زمینه منو” طبق تصویر زیر آپلود کنید.

همین الان می‌توانید تغییر رنگ‌ها را در پنل کاربری‌تان در اپلیکیشن‌ساز پازلی استفاده کنید.

پنل کاربری پازلی

امیدواریم آموزش مفید و کاربردی برای شما باشد.

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

2 Comments

  1. sina گفت:

    سلام خسته نباشید . من یه فروشگاه لوازم التحریر دارم و از طریق سایت شما تونستم اپلیکیشن خودم رو طراحی کنم . سوالی که ازتون دارم اینه که میخوام بیشتر روی ظاهر اپم کار کنم تا واسه مشتری جذاب تر بشه . اگر امکانش هست مقالات بیشتری در این مورد بزارین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن