چطور اپلیکیشن یک باشگاه یا مجموعه ورزشی را بسازیم؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

با آمدن سونامی هوشمند، ضریب نفوذ موبایل در ایران، بیش از ۱۳۰ درصد رسیده است و یک بازار جدید گشوده شده: تجارت همراه. بدین سان، کاملا معمولی است که یک باشگاه بخواهد اپلیکیشن اختصاصی خودش را تولید کند تا مشتریانش بتوانند اطلاعاتی در مورد باشگاه مورد علاقه خود پیدا کنند. با کمک شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی شما می توانید بدون داشتن دانش فنی دست به ساختن اپلیکیشن موبایل باشگاه ورزشی خود و یا هر اپ دیگری مانند اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن بیمه؛ اپلیکیشن باربری و … بزنید. در پازلی ما می دانیم همه افراد اندروید یا آیفون ندارند و هر اپلیکیشنی که بسازید، برای هر دو پلتفرم قابل استفاده خواهد بود.

یک اپلیکیشن موبایل به دیده شدن باشگاه شما کمک می کند.

شما در یک فضای رقابتی کار می کنید. مشتریان بی ثبات هستند و تبدیل یک مشتری به یک مشتری وفادار، سخت تر از سخت است. اما راه حل جلب وفاداری مشتریانتان چیست؟ قطعا خدمات عالی، اینطور نیست؟ با داشتن یک اپلیکیشن موبایل باشگاه ورزشی امکانات مختلفی دارید که شما را قادر می سازند تا در ذهن مشتری خود باقی بمانید و اطلاعاتی که می خواهند را تغذیه کنید. همچنین داشتن نرم افزار موبایل، به تقویت برند شما در نظر مخاطبین کمک بسیاری می کند و می توانید مطمعن باشید که در موردش حرف می زنند. شما یک همهمه در مورد باشگاهتان ایجاد می کنید. علاوه بر آن، مشتریانتان لوگوی کمپانی شما را تمامی مدتی که روی تلفن های همراهشان هستند، خواهند داشت. با تشکر از اپلیکیشنتان، باشگاه شما، یک مزیت رقابتی خوب نسبت به رقبا خواهد داشت.

یک برنامه وفاداری

شما دیگر نیازی به کارت های وفاداری قدیمی ندارید! می توانید پیشنهادات شگفت انگیز، رویداد ها و اخبارتان را از طریق اپلیکیشن موبایل باشگاه ورزشی خود به سرعت به گوش مشتریانتان برسانید و آن ها را به مشارکت ترغیب کنید.

یک ابزار عالی باری باشگاه شما

کدام اپلیکیشن موبایل باشگاه ورزشی می درخشند؟ برنامه هایی که برای کاربران شان مفید باشند. اپلیکیشن هایی که با پازلی می سازید می توانند ابزار های بسیار مفیدی را شامل شوند مثل: رزوو( ارسال درخواست با استفاده از فرم ها برای رزرو کردن باشگاه از مدتی قبل) ، اطلاعات تماس( همه اطلاعاتی که برای تماس گرفتن با شما نیاز دارند، مثل شماره موبایل، ایمیل، وبسایت و …)، خدمات( نمایش امکاناتی که در باشگاه دارید و خدماتی که ارایه می دهید) ، اطلاع رسانی تخفیف ها و….

با مشتریانتان ارتباط و وابستگی بسازید

با تشکر از اپلیکیشن موبایل باشگاه ورزشی تان، مشتری همیشه در دسترس شماست. شما می توانید هر پیامی که دارید همان لحظه به گوششان برسانید. برای مثال میتوانید اطلاعاتی مثل موارد زیر را در اختیارشان بگذارید:

 – زمان های بسته بودن در تعطیلات

     – ساعات کاری

     – تخفیف های ویژه

     – تغییر در خدمات (شما می تواند یک دیوار خبری در اپلیکیشنتان داشته باشید تا مشتری ها هر موقه که اپلیکیشن را باز کنند، ان پایگاه را هم چک کنند.)

امروزه، برای رونق و پیشرفت باشگاه یا مجموعه ورزشی خود، طراحی اپلیکیشن ورزشی یک ضرورت محسوب می‌شود.

با ساخت اپلیکیشن اختصاصی، می‌توانید خدمات نوین و منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهید و با رقبای خود در دنیای دیجیتال پیشتاز باشید.

برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از امکانات پازلی به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن