نگاهی به داستان موفقیت اپلیکیشن‌های بزرگ

اپلیکیشن موفق قسمت اول-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اپلیکیشن‌ها به سازماندهی و اتصال دنیای مدرن با افراد کمک می‌کنند. بیایید با هم نگاهی به چند اپلیکیشن موفق بیاندازیم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

از زمانی که اپل، اپ استور را در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی کرد، اپلیکیشن‌های زیادی به زندگی افراد وارد شدند. از سرگرمی‌های اعتیادآور تا برنامه آموزشی. در زمان راه‌اندازی اپ استور تنها ۵۰۰ اپلیکیشن در دسترس کاربرا قرار داشت.

در مجموع، رقابت زیادی برای شروع کار شکل گرفت. در همین حال اپلیکیشن‌های زیادی هستند که به طور ناگهانی از بین می‌روند و یا موفق می‌شوند.

چه چیزی برای تسخیر بازار نیاز است؟ کسانی که پشت اپلیکیشن موفق هستند چه کسانی هستند؟

پازلی یک شرکت طراحی اپلیکیشن است که به شما برای ساخت اپلیکیشن خودتان در هر زمینه ای ازجمله اپلیکیشن آموزشی و طراحی اپلیکیشن خدماتی کمک می کند.

(Minecraft (2009

در سال ۲۰۰۹ توسط برنامه‌نویس سوئدی به نام Markus Persson ایجاد شد، و تبدیل به یک بازی پدیده شد. تا ژوئن ۲۰۱۴ بیش از ۵۴ میلیون کاربر داشته است. به گزارش بی‌بی‌سی تعداد زیادی از کاربران این بازی سنی بین ۹ تا ۱۱ سال دارند و از نظر مذهبی هم یکسان هستند. چالش‌های بازی، آن را به یک بازی اعتیادآور تبدیل کرده است. از نظر ارتباطی هم برای کاربران بازی چندنفره همزمان، ارتباط از طریق اسکایپ را هم فراهم کرده است.

این بازی انجمن‌های زیادی را تشکیل داده است که نمونه‌های آن در یوتیوب فعالیت می‌کنند. حتی افرادی هستند که با این بازی معروف هستند. البته این بازی نگرانی‌ای را برای والدین به وجود آورده است که روی جنبه آموزشی افراد تاثیر می‌گذارد.

البته بعضی از مدارس از Minecraft به عنوان یک اپلیکیشن کمک آموزشی استفاده می‌کنند. مایکروسافت این بازی را با مبلغ ۲٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد.

(WhatsApp (2009

این اپلیکیشن هم به یک داستان موفقیت تبدیل شده است. سازنده این اپلیکیشن Jan Kourn در اوایل دهه ۹۰ میلادی از اوکراین به آمریکا مهاجرت کرد. او قبل از ایجاد اپلیکیشن در یاهو مسئول فنی بود.

این اپلیکیشن یک پلفرم برای ارسال پیام، تصویر، ویدئو، صدا و داده و جایگزینی برای تلفن همراه و ایجاد ارزش بیشتری است.

این اپلیکیشن بدون هیچ تبلیغاتی فعالیت می‌کند. فیسبوک این اپلیکیشن را به مبلغ ۲۱٫۸ میلیارد دلار خریداری کرد. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد.

(Instagram (2010

یک ایده ساده برای رساندن این مفهوم است. زندگی زیبا است.

کاربران عکس‌هایی از زندگی روزانه خود و با فیلتر‌های جذاب با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. رابط کاربری ساده بستر را برای استفاده همه فراهم می‌کند.

در این اپلیکیشن که روی عکس متمرکز شده است، تنها راه ارتباط با افراد دیگر را از طریق ارسال نظرات قرار داده است. در این اپلیکیشن روزانه ۷۵ میلیون کاربر، فعال هستند.

این اپلیکیشن همچنین، بستری را  برای کسب و کارها و افراد مشهور برای ارتباط با مخاطبین خود در نظر گرفته است و راه را برای ارتباط بهتر هموار کرده است.

در سال ۲۰۱۲ این شرکت توسط فیسبوک با مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خریداری شد.

یکی از امکاناتی که پازلی برای کاربران خود فراهم کرده؛ اپلیکیشن‌ آماده است که درصورت نیاز می توانید از آن بهره ببرید.

(SnapChat (2011

یک ایده ساده ولی جذاب. کاربران عکس‌ها و فیلم‌ها و متن‌هایی را آماده می‌کنند و در اختیار لیستی از مخاطبان خود قرار می‌دهند. مخاطبان در یک مدت زمان مشخص که از پیش تعیین می‌شود می‌توانند تصاویر را ببینند.

اگر بخواهند مدت زمان بیشتری تصویر شما را ببینند باید به اصطلاح ضربه‌ای به شما وارد کنند.

شاید در برخورد اول ضربه زدن گزینه احمقانه‌ای باشد ولی تیم SnapChat معتقد است با این رویکرد می‌توان مکالمه را به صورت واقعی ایجاد کرد  و هر دو طرف احساس نزدیکی کنند. تعداد کاربران این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ میلیون نفر هستند که این خود می‌تواند شاهدی برای ممتاز بودن این اپلیکیشن باشد.

Evan Splegel موسس SnapChat با اعتماد کامل به تیم خود پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری فیسبوک را در سال ۲۰۱۳ رد کرد.

منبع: infinitemonkeys

اگر مدت زمان کوتاهی برای ساخت اپ خود دارید و می خواهید خیلی سریع با کامل ترین امکانات این کار را انجام دهید می توانید از سرویس اپلیکیشن‌ آماده پازلی استفاده کنید. همچنین برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن می توانید با تیم پیشتیبانی پازلی ارتباط گرفته و راهنمایی بگیرید.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن