“ورزش برای افراد دارای معلولیت”؛ نخستین اپلیکیشن جامع ورزش معلولان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

پایگاه اطلاع ­رسانی معلولان ایران در آستانه مسابقات المپیک و پارالمپیک از اولین اپلیکیشن جامع حوزه ورزش معلولان مبتنی که از اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی قدرت گرفته است، رونمایی کرد. به گفته ی محمدرضا دشتی، مدیر پایگاه اینترنتی معلولان ایران موسوم به شمعدانی، این اپلیکیشن به محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولان به پاس یک عمر تلاش برای جانبازان و معلولان اهدا شده است و به سه پرسش اساسی افراد معلول و جانبازان در باره محل، نوع و نحوه انجام ورزش‌ها پاسخ می‌دهد: «در این نرم افزار موبایلی اطلاعات پایه و مهمی شامل اسامی بیش از ده ها ورزشگاه در سراسر کشور که امکان حضور معلولان در آن جا هست و رشته های ورزشی فعال در آن ها به تفکیک استانی و شهری، اطلاعات تماس ادارات و هیات های ورزشی استان های کشور برای راهنمایی جانبازان و معلولان، و معرفی بالغ بر ۴۰ رشته ورزشی پارالمپیک تابستانی و زمستانی و ورزش های همگانی قرار دارد که عزیزان علاقه مند در دورافتاده ترین نقاط کشور می توانند از حداقل امکانات ورزشی شهر خود مطلع شوند.»

اپلیکیشن ورزش معلولان
مدیر پایگاه اینترنتی معلولان ایران (شمعدانی) با ذکر این نکته که ایران جزو معدود کشورهایی است که برای ورزش معلولان اپلیکیشن اختصاصی دارد؛ افزود: «این اپلیکیشن‌ آماده که مبتنی بر موتور پازلی است در حال حاضر برای اندروید ساخته شده . همچنین به زودی اپلیکیشن مسابقات پارالمپیک ریودوژانیرو برزیل به زبان فارسی برای اطلاع رسانی از رویدادهای این مسابقات با کمک پازلی منتشر خواهد شد. علاقه مندان می توانند نرم افزار های موبایل این حوزه را به صورت رایگان از نشانی www.para.shamdani.com دریافت کنند.»

با تحقق رویای ۵۲ ساله و سعود تیم ملی والیبال بعد از نیم قرن،امسال شاهد اعزام بزرگترین کاروان ایران به بازی های المپیک ۲۰۱۶ در شهر زیبای ریو دوژانیروی برزیل هستیم. شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی با ارایه ی امکان طراحی آسان و خودکار اپلیکیشن، به همراه رونمایی از بسته ی ورزشی چند نرم‌افزار موبایل دیگر هم منتشر کرد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اپلیکیشن اخبار المپیک و اپلیکیشن طرفداران تیم ملی والیبال اشاره کرد. برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید و یا پشتیبانی تیم تماس بگیرید.

از جمله امکانات این دسته نرم افزارها می توان به پروفایل بازیکنان، اخبار، افتخارات، گالری تصاویر، رویداد های پیش رو، امکانات، ساعات کاری مجموعه ورزشی و … اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ساختن اپلیکیشن باشگاه یا تیم ورزشی  به این آدرس مراجعه کنید. 

علاوه بر اینها پازلی در ساخت دیگر اپ ها در حوزه هایی مانند اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن فروشگاه؛ اپلیکیشن بیمه و … هم می تواند به شما کمک کند.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

2 Comments

  1. سپیده انصاری گفت:

    سلام
    وقت تون بخیر
    ان شاالله همیشه روز و روزگار برای گروه خوب تون خوش باشه و همیشه شاهد موفقیت هر چه بیشتر شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن