آموزش ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

ساخت اپلیکیشن اندروید و ios بدون کد‌نویسی

امروزه اپلیکیشن های موبایل به عنوان پراستفاده ترین پلتفرم ها می باشند. با استفاده از پلتفرمهای جدید، ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی بسیار راحت شده است و دیگر مانند گذشته برای داشتن یک اپلیکیشن ساده نیاز نیست به یک توسعه دهنده موبایل تبدیل شوید. امروزه ساخت برنامه اندروید بدون کد نویسی انجام می گیرد. 

ثبت نام فوری

بدون دردسر و فقط با یک شماره موبایل میتونی ثبت نام کنی و اولین قدم برای ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی رو برداری.

افزونه گذاری

بدون برنامه‌نویسی در کمترین زمان و با امکانات حرفه‌ای اپلیکیشن موردنیاز خود را بسازید. برای مشاوره رایگان ساخت اپلیکیشن تماس بگیرید:

خروجی و انتشار

بدون برنامه‌نویسی در کمترین زمان و با امکانات حرفه‌ای اپلیکیشن موردنیاز خود را بسازید. برای مشاوره رایگان ساخت اپلیکیشن تماس بگیرید:

از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری خود شوید و شروع به ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی با 7 روز مهلت تست رایگان کنید.

مزایای طراحی اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

طراحی اپلیکیشن بدون برنامه نویسی به دلیل مزایای زیادی که دارد، محبوبیت بسیاری نیز پیدا کرده است.در کل، طراحی اپ موبایل بدون کدنویسی یک راه حل موثر برای تسهیل فرآیند توسعه کسب و کارهای مختلف است. در زیر برخی از مزایا و نکات مثبت طراحی اپ موبایل بدون کدنویسی را بررسی می کنیم:

توسعه سریع

با استفاده از ابزارهای بدون کد، توسعه نرم‌افزار موبایل به سرعت انجام می‌شود. این مزیت به ویژه برای توسعه‌دهندگان و تیم‌هایی که نیاز به عرضه سریع دارند، مهم است.

کاهش هزینه ها

یکی از مزیت های طراحی اپلیکیشن بدون برنامه نویسی عدم نیاز به استخدام برنامه‌نویس‌ حرفه‌ای می‌ باشد. این موضوع منجر به کاهش هزینه‌های توسعه و نگهداری می‌شود.

دسترسی آسان

افراد بدون تجربه برنامه‌نویسی نیز قادر به ساخت اپلیکیشن هستند. ساخت راحت اپلیکیشن به افراد فرصت توسعه و ساختن ایده‌های خود را می‌دهد.

بروزرسانی

علاوه بر بروزرسانی های سیستمی و رفع مشکلات می توانید اپلیکیشن خود را به سرعت و نهاتی راحتی بروزرسانی کنید و نسخه جدید بسازید.

ماژول آماده

برای ساخت برنامه اندروید بدون برنامه نویسی می توانید از کامپوننت‌ها و الگوهای آماده استفاده کنید، که به توسعه سریع‌تر و بهتر نرم افزار کمک می‌کند.

پشتیبانی دائمی

سرویس های ارائه دهنده خدمات ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی پشتیبانی فنی کاملی بر روی استفاده از اپلیکیشن می دهند.

بیش از 40 افزونه برای

ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

ما در پازلی بیش از 40 افزونه مختلف برای برای شما فراهم  کرده ایم تا بدون نیاز به کدنویسی بتوانید طراحی و ساخت اپلیکیشن خود را، خودتان انجام دهید. تنظیمات ساده و عملکرد های مختلف این افزونه ها سنگ بنای تشکیل دهنده اپلیکیشن شما خواهد بود و می توانید به مرور زمان آنها کم یا زیاد کنید. برای ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی کافیست افزونه های مورد نظرتان را انتخاب کنید و محتوای مد نظر خود را در آنها بارگذاری کنید. همچنین در هر مرحله ای از طراحی و ساخت اپلیکیشن که باشید می توانید از آموزش های هر افزونه در پایگاه دانش پازلی استفاده کنید و یا از تیم پشتیبانی پازلی کمک بگیرید.

تست و دانلود اپلیکیشن ساخته شده
بدون برنامه نویسی

شما می‌توانید مطابق تصویر با استفاده از دکمه تست، اپلیکیشن خود را روی مرورگر تست کنید و تغییرات خود را روی اپلیکیشن اعمال کنید. همچنین با استفاده از دکمه دانلود می‌توانید، فایل اپلیکیشن را دانلود کنید و روی موبایل خود نصب کنید.

قالب های آماده ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی

ساخت اپلیکیشن با استفاده از قالب‌های آماده و بدون کدنویسی یک روش سریع و کارآمد برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل است. این قالب‌ها شامل کدهای پیش فرض و طراحی‌های آماده‌ای هستند که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کنند تا زمان و هزینه‌های مربوط به ساخت یک اپلیکیشن را کاهش دهند و به سرعت به بازار عرضه کنند

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

رعایت برخی نکات مهم در طراحی اپلیکیشن ضروری به نظر می‌رسد. خواه این اپلیکیشن بدون برنامه نویسی و با استفاده از اپلیکیشن ساز یا برنامه ساز های آنلاین ساخته شده باشد خواه از طریق برنامه نویسی و کدنویسی های اختصاصی. برخی از این نکات مهم عبارتند از:

سادگی و قابلیت استفاده:

مقوله ای به نام تجربه کاربری وجود دارد که هدف اصلی آن بهبود تجربه کاربران در هنگام استفاده از اپلیکیشن شماست. بهتر از در هنگام ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی خود، به سادگی و کاربردپذیر بودن اپ دقت کنید. همچنین بد نیست نگاهی به مطلب تجربه کاربری اپلیکیشن بیاندازید.

رنگبندی و طرح‌های مناسب:

سعی کنید از رنگ های جذاب و گیرای متنساب با کاربرد اپلیکیشن و مخاطبان آن استفاده کنید. طبیعتا اپلیکیشن های کودکان نیاز به رنگ های شاد و متنوع دارد. از طرفی سعی کنید تعداد رنگ هارا بیش از حد نکنید. رنگ متن های اپلیکیشن را نیز به گونه ای انتخاب کنید که خوانایی بیشتری ایجاد کند.

آیکون اپلیکیشن جذاب:

آیکن اپلیکیشن اولین چیزی است که کاربران از اپلیکیشن شما می بینند. جذاب بودن آن به افزایش احتمال بازکردن اپلیکیشن و استفاده از آن کمک می‌کند. بهتر است از یک آیکون واضح و نچندان شلوغ استفاده کنید.

بررسی سایر رقبا:

پیش از ظروع ساختن اپلیکیشن بدون برنامه نویسی حتما چند نمونه از اپلیکیشن های حوزه فعالیت خود را دقیق بررسی کنید و سعی کنید خلا های امکانات یا خواسته های مشتریان را پر کنید. با این کار اپلیکیشن شما مزیت های رقابتی خود را خواهد داشت.

کنترل کیفی:

انواع اپلیکیشن ها را پیش از انتشار در مارکت های مختلف تست کرده و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمایید تا کاربران حال حاضرتان به خاطر نقص فنی اپلیکیشن استفاده از آن را متوقف نکنند.

بهبود مستمر:

سعی کنید همواره اپلیکیشنتان را از منظر ظاهر و کاربرد به روز نگهدارید و دائما آن را ارتقا بدهید.

نظرات مشتریان پازلی

درباره ساختن اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

ساخت برنامه بدون کدنویسی
برای چه کسانی مناسب است؟

ساخت برنامه بدون کد نویسی به عنوان یک روش مناسب برای افراد و تیم‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله موارد زیر مناسب می باشد:  

کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها:

ساخت برنامه بدون کد نویسی برای کسب‌وکارهای کوچک با منابع محدود گزینه مناسبی است، زیرا می‌توانند به کمک اپ ساز به سرعت اپلیکیشن‌ مورد نیاز برای کسب و کار خود را بسازند.

کارآفرینان و افراد با ایده‌های نوآورانه:

افرادی که ایده‌های جدید و نوآورانه دارند، امکان طراحی اپ موبایل بدون کدنویسی با استفاده از اپلیکیشن ساز را در سریع ترین زمان ممکن دارند

تیم‌های بازاریابی و فروش:

ساخت برنامه اندروید بدون برنامه نویسی برای تیم های بازاریابی که به دنبال بهبود نیازهای بازاریابی و ابزارهای تبلیغاتی هستند مناسب می باشد.

مدیران محصول:

مدیران محصول می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ساز به سرعت پروتوتایپ‌ها و MVP (حداقل محصول قابل قبول) را بسازند.

آموزش و آموزش آنلاین:

برای مدرسان و افرادی که می‌خواهند دوره‌ها و محتوای آموزشی آنلاین بسازند، ساخت نرم افزار اندروید بدون کد نویسی به راحتی ممکن است.

تیم‌های IT با منابع محدود:

تیم‌های IT که منابع محدودی دارند، می‌توانند با استفاده از اپ ساز به سرعت برخی از پروژه‌ها و وظایف را اجرا کنند.

افراد غیرمتخصص در حوزه برنامه‌نویسی:

با اپ ساز ساخت برنامه اندروید بدون برنامه نویسی برای افرادی که مهارت‌های برنامه‌نویسی ندارند، نیز ممکن شده است.

پروژه‌ها و ایده‌های کوچک:

برای پروژه‌ها و ایده‌های کوچک، ساخت نرم افزار اندروید بدون کد نویسی مناسب است زیرا سرعت توسعه افزایش می‌یابد و نیاز به تخصص فنی کمتر می‌ باشد.

در کل، ساخت نرم افزار اندروید بدون کد نویسی برای افرادی که می‌خواهند به سرعت و بدون نیاز به مهارت‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن خود را ایجاد کنند، بهترین گزینه است.

از دلایل نیاز کسب و کارها به اپلیکیشن‌ اندرویدی بدون کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی می ‌تواند هزینه و زمان توسعه را کاهش دهد. این اپلیکیشنها به همراه ابزارهای گرافیکی و رابط کاربری بدون دانش برنامه ‌نویسی ساخته می شوند. با طراحی اپ موبایل بدون کد نویسی و داشتن یک اپلیکیشن، افراد می ‌توانند به راحتی به بازار مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

ساخت برنامه اندروید بدون کد نویسی به کسب و کارها امکان می ‌دهند تا تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود فراهم کرده و به سفارشی ‌سازی بیشتری دست پیدا کنند.

ساخت نرم افزار اندروید بدون کد نویسی به افراد کمک می‌ کند تا نام تجاری کسب و کارهای خود را تقویت کرده و ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند.

ساخت اپلیکیشن‌ بدون کد نویسی، امکان تغییرات سریع را برای کسب و کارها فراهم کرده و به آنها کمک می کند تا به سرعت به نیازهای جدید خود پاسخ دهند.

این مراحل کلی می ‌توانند به شما در آموزش ساخت اپلیکیشن بدون نوشتن کد کمک کنند:

  • انتخاب یک پلتفرم: ابتدا پلتفرم یا سرویسی را که می ‌خواهید از آن استفاده کنید بررسی نمایید، پلتفرمهای زیر مناسب ساخت برنامه بدون کد نویسی هستند. Appy Pie، Adalo، Thunkable یا  MIT App Inventor
  • مطالعه و آموزش: با مطالعه راهنماها و آموزشهای موجود در وب ‌سایت یا منابع مختلف، با رابط کاربری ابزار انتخابی آشنا شوید.
  • شروع به طراحی: با استفاده از ابزارهای در دسترس، شروع به طراحی رابط کاربری و افزودن اجزای مورد نیاز برای اپلیکیشن خود کنید.
  • پیکربندی و تنظیمات: تنظیمات مختلف اپلیکیشن را مانند اتصال به پایگاه داده یا سفارشی ‌سازی دیگر، انجام دهید.
  • تست و ارزیابی: قبل از منتشر کردن، اپلیکیشن را آزمایش کرده و مطمئن شوید که همه چیز به خوبی کار می ‌کند.
  • منتشر کردن: با تکمیل طراحی و تست، می‌ توانید اپلیکیشن خود را در فروشگاه‌های مختلف منتشر کنید.
راهنمایی و مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید

سایدبار
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن