پنج ترفند برای کسب درآمد از فروش اپلیکیشن (قسمت دوم)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در قسمت اول ترفندهایی برای توسعه کسب و کار تولید نرم افزار موبایل و کسب درآمد ارایه شد. این هفته، پیشنهاد ما برای شما این است:

۳-حامی موبایلی یک رویداد شوید.

حامی یک رویداد بشوید و در آن نقش پررنگ و حضور فعال داشته باشید.

چند هفته پیش حین گشت و گذار در لینکدین، به مطلب مفیدی برخوردم که شما هم می تونید در تصویر زیر بخشی از آن را مشاهده کنید:

HamidrezaAhmadi

هرجا که زندگی می­ کنید، همیشه در محل تان یا جامعه اطراف تان یک سری رویداد در حال برگزاری هستند که نرم ­افزار موبایل می ­تواند حسابی به دردشان بخورد. از رویدادهای خیریه گرفته… تا جشن یک مدرسه و هرچیزی که فکرش را بکنید. کافیه اسپانسر موبایلی شان شوید و یک نرم­ افزار موبایل رایگان برای شان بسازید. اینطوری در شبکه رویداد، به عنوان متخصص ساخت نرم­ افزار موبایل شناخته می­ شید. همچین سایر حامیان و شرکت کنندگان هم نرم­ فزار را می­ بینند و شما را به عنوان تولیدکننده مناسب نرم­ افزار به خاطر می­ سپارند.

۴-با همکاری پازلی کسب و کارتان را شروع کنید.

خیلی از کسب­ وکارهای کوچک، به عنوان مثال هنوز هم فکر می­ کنند ساختن اپلیکیشن موبایل برایشان ۵  میلیون تومان یا بیشتر خرج برمی­ دارد. بنابراین اگر شما به آن ها پیشنهاد ساخت نرم­ افزار موبایل متناسب با بودجه­ شان دهید، مبهوت می ­مانند.

علاوه بر آن پازلی(شرکت طراحی اپلیکیشن)، برای مشتریان ثابتی که کسب و کار خود را شروع می کنند، شرایط ویژه­ ای در نظر دارد. شما می­ تونید با ما در تماس باشید و با همکاری با پازلی، خودتان را در شبکه­ های اجتماعی­ تان به عنوان متخصص تولید نرم­ افزار موبایل معرفی کنید.

شما با پازلی قادر خواهید بود ایده های خود را به راحتی پیاده سازی کنید به عنوان مثال با خرید اپلیکیشن فروشگاهی از ما به سرعت می توانید اپ فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. همچنین می توانید کارهایی مثل  ساخت اپلیکیشن خدماتی؛ طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت؛ ساخت اپلیکیشن آموزشی و … را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن اپ خود را منتشر کنید.

۵-به مشتری آموزش بدهید

نرم افزار موبایل برای مشتریان شما چه سودی دارد؟ مطمعن شوید که به طور واضح مزایای اپ را برای شان تعریف کرده باشید. فرضا اپ رستوران ساخته اید؟ فایده اپ می تونه دسترسی به منو غذا به صورت آنلاین از هر کجا و امکان اعلام پیشنهادات و تخفیف­ های ویژه از طریق نرم افزار با هدف برگشت مشتری باشه.

برای نرم افزار رویدادها، می تونید برنامه زمانی، نقشه رویداد، بیوگرافی و یا حتی پخش زنده رویداد رو داشته باشید. از این لینک می ­تونید وارد حساب کاربری تون بشید و مانند تصویر چند مثال از ارزش ­هایی رو که می­ تونید برای هر مشتری ایجاد کنید را مشاهده کنید.

Sales

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

3 Comments

  1. کاربر مهمان گفت:

    جالب بودش ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن