راهنمای کلی پازلی

راهنمای کلی پازلی
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در راهنمای کلی پازلی می‌خواهیم کار با پنل پازلی را با هم یاد بگیریم. در مطالب قبل توانستید در پازلی ثبت‌نام کنید و حال باید وارد اکانت خود در پازلی بشوید تا با هم این آموزش را پیش ببریم. در ادامه مطلب حتما با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

در ابتدا و بعد از ورود به پازلی، صفحه‌ی زیر را مشاهده می‌کنید:
راهنمای کلی پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 3۱. با کلیک روی آیکون آدمک می‌توانید به بخش تنظیمات پروفایل‌تان دسترسی داشته باشید و آن را ویرایش و تکمیل کنید و همچنین می‌توانید برای پنل‌کاربری خود عکس انتخاب کنید.
برای ویرایش حساب‌کاربری می‌توانید آموزش زیر را مطالعه کنید:
آموزش ویرایش حساب‌کاربری در پازلی
۲. ارتقا طرح: همان‌طور که نوشته‌شده، پلن شما در ابتدای کار با پازلی و بعد از ثبت‌نام “آغازین” است. در این پلن همه ابزارها در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید همه آن‌ها را تست کنید. بعد از ساخت اپلیکیشن امکان دانلود در پلن آغازین وجود نداره و شما باید از قسمت ‌«ارتقا پلن» یکی از طرح‌های پازلی را انتخاب کنید تا امکان دانلود برای شما فعال شود.
برای آموزش نحوه ارتقا پلن به لینک زیر مراجعه کنید:
آموزش ارتقا طرح در پازلی

۳. در این بخش شما آیتم‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که هرکدام کاربرد خاص خودشان را دارند:

  • اپلیکیشن‌ها: اگر روی این قسمت کلیک کنید می‌توانید وارد بخشی شوید که همه اپلیکیشن‌هایتان در آنجا قرار دارد و به همه‌ی آن‌ها دسترسی دارید.
    راهنمای کلی پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 2
  • مدیریت حجم و پیامک: مربوط به بخشی است که فایل‌های آپلود شده توسط شما در آنجا قرار دارد و همچنین خرید فضای ذخیره‌سازی بیشتر را هم از همین طریق می‌توانید، انجام بدهید.
  • آمار: در این بخش آمارهای مربوط به اپلیکیشن‌تان نمایش داده می‌شود. در ابتدا که اپلیکیشنی ندارید هیچ آماری نمایش وجود ندارد اما هر زمان اپلیکیشن خود را بسازید آمار بازدید، اطلاعات سبد خرید، آمار پرداخت‌ها، اطلاعات فرم‌ها و… به بخش آمارها اضافه می‌شود.
  • تیکت: این بخش به شما امکان این را می‌دهد تا مشکلات‌تان را برای پشتیبان‌های پازلی ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند شما را راهنمایی کنند. اگر جای خالی ابزاری را در پازلی حس کردید و برای اپلیکیشن‌تان به آن نیاز داشتید، می‌توانید از طریق تیکت اقدام کنید و مورد سفارشی  خود را مطرح کنید. سفارش شما بعد از برآورد زمان و هزینه امکان‌سنجی می‌شود و همکاران پشتیبانی نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.
    برای ارسال تیکت می‌توانید آموزش زیر را مطالعه کنید: راهنمای ارسال تیکت
  • سفارش نمایندگی: پنل نمایندگی به شما کمک می‌کند تا کسب‌و‌کار خودتان را شروع کنید و به عنوان یک فریلنسر یا حتی یک اپلیکیشن‌ساز مجزا فعالیت کنید. اگر به دنبال خرید پنل نمایندگی پازلی هستید از این بخش می‌توانید توضیحات طرح نمایندگی را مطالعه کنید و پنل نمایندگی را تست کنید همچنین از بخش “پرداخت” می‌توانید برای خرید این طرح اقدام کنید. آموزش استفاده از پنل نمایندگی
  • سفارش موارد اختصاصی: تمامی خدمات پازلی در این بخش لیست شده است و شما می‌توانید هر کدام را که بخواهید سفارش دهید. این خدمات شامل: نسخه ‌ios، درخواست صفحه دانلود، طراحی رابط کاربری اپلیکیشن و… است.
  • پیشنهادات ویژه: در این بخش فرم‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با تکمیل آن‌ها از پازلی تخفیف دریافت کنید. اگر برای توسعه و پیشرفت پازلی پیشنهادی دارید یا اینکه مورد خاصی مدنظرتان است، می‌توانید آن را از طریق فرم “پیشنهادت رو برای توسعه در پازلی بگو”به ما منتقل کنید. هر ماه همکاران فنی این فرم را بررسی می‌کنند و بعد از امکان‌سنجی پیشنهادات را اولویت‌بندی و اجرا می‌کنند.
    در پازلی پیشنهادات توسعه را چگونه اولویت‌بندی می‌کنیم؟
    راهنمای کلی پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 5

۴. تمامی آموزش‌های پازلی را می‌توانید از این بخش مشاهده کنید.
۵. از این بخش می‌توانید تمامی اطلاعیه‌ها و پیام‌هایی که پازلی برای شما ارسال می‌کند را مشاهده کنید.
راهنمای کلی پازلی-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 4۶. از طریق این دکمه می‌توانید از حساب‌کاربری خود خارج شوید.
۷. برای شروع ساخت اپلیکیشن، باید دکمه‌ی “اپلیکیشن جدید” را کلیک کنید.

راهنمای کلی پازلی به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز پازلی شروع کنید.

پنل کاربری پازلی

مطالب مرتبط:
ثبت‌نام در پازلی

آموزش ساخت اپلیکیشن با افزونه‌ها

اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

Comments are closed.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن