تست اپلیکیشن

1-2
تست اپلیکیشن
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

زمانی که طراحی اپلیکیشن‌تان انجام شد و اپ خود را ساختید می‌توانید از طریق دکمه‌ی تست اپلیکیشن قبل از اینکه آن را نهایی کنید، روی گوشی موبایل‌تان اپ را تست و طراحی آن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید لینک تست اپ را برای هر فردی که بخواهید بفرستید تا نظرشان را در مورد اپلیکیشن‌تان بدانید بدون اینکه لازم باشد، فایل آن را دانلود کنید. برای اشنایی با این بخش از پنل‌کاربری با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

ابتدا باید طبق تصویر زیر روی دکمه‌ی “تست اپلیکیشن” کلیک کنید.
تست اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley-2در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، کد QR را مشاهده می‌کنید.
تست اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز-موبایل-پازلی-puzzley-2برای تست اپلیکیشن دو راه دارید:
۱. کد QR:
برای تست اپلیکیشن‌تان باید کد QR که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید را از طریق گوشی موبایل‌تان با نرم‌افزار QRCode Reader اسکن کنید. می‌توانید از هر نرم‌افزار دیگری که قابلیت اسکن کد QR را داشته باشد هم استفاده کنید و به‌صورت آنلاین اپلیکیشنی را که طراحی کردید روی گوشی موبایل تست کنید.
اگر اپلیکیشن QRCode Reader را روی موبایل ندارید می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید:
دانلود  نرم افزار QRCode Reader برای اندروید
دانلود نرم افزار QRCode Reader برای  IOS

۲. لینک:
همچنین می‌توانید با استفاده از Url موجود در زیر QR Code اپ را روی موبایل خود بررسی کنید حتی می‌توانید لینک اپ را برای هر کسی که بخواهید ارسال کنید و نظرشان را در مورد اپلیکیشن‌تان بدانید بدون اینکه نیاز باشد فایلی را دانلود کنند.

نکته۱: توجه داشته باشید که این دکمه برای طرح آغازین غیرفعال است. برای ارتقا طرح و دانلود اپ خود می‌توانید به لینک روبه‌رو مراجعه کنید: آموزش ارتقا پلن کاربری
نکته۲: اگر با استفاده از لینک تست اپلیکیشن، اپ را باز کنید و بعد دکمه‌ی “add to home” را کلیک کنید، آیکون اپ به منوی گوشی موبایل‌تان اضافه می‌شود و زمانی که روی آیکون اپ کلیک کنید تا اپلیکیشن برای‌ شما نمایش داده شود، خطای “این اپلیکیشن غیرفعال است.” را مشاهده خواهید کرد. این خطا زمانی رخ می‌دهد که وب‌اپلیکیشن برای شما غیرفعال باشد و از ما این امکان را خریداری نکرده باشید. برای خرید وب‌اپلیکیشن می‌توانید از طریق تیکت درخواست خود را برای پشتیبان‌های پازلی ثبت کنید.

پازلی یک شرکت طراحی اپلیکیشن است که با استفاده از امکانات آن می توانید اپ هایی مثل اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن فروشگاه و … را بسازید. بنابراین اگر هنوز اپ خود را نساخته اید همین الان شروع کنید. اپلیکیشن‌ آماده خدمتی دیگر از پازلی است که می توانید از آن برای پیاده سازی ایده هایتان استفاده کنید. از آموزش هایی ذکر شده در بلاگ پازلی غافل نشوید.

آموزش تست اپلیکیشن در پازلی به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز پازلی شروع کنید.

پنل کاربری پازلی

مطالب مرتبط:

ساخت اپلیکیشن

آموزش نام‌گذاری و نسخه‌ی اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

دانلود اپلیکیشن

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

Comments are closed.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن