پرداخت با پی پینگ – قسمت اول

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

پی‌پینگ به‌عنوان پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی ایران، با ارائه‌ی درگاه پرداخت به کسب‌وکارها، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش در شبکه بانکی کشور است. پرداخت با پی‌پینگ به شما کمک می‌کند که از هر نقطه‌ای که هستید در هر زمانی که بخواهید فاکتور آنلاین بسازید. همچنین می‌توانید در لحظه با پیامک و ایمیل به مشتریان‌تان اطلاع دهید. مشتریان پس از دریافت فاکتور می‌توانند هزینه را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کنند. در این آموزش می‌خواهیم با هم ثبت‌نام در سایت پی‌پینگ و پرداخت با پی‌پینگ را یاد بگیریم پس با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

پرداخت با پی‌پینگ – قسمت اول

برای ثبت‌نام در پی‌پینگ از صفحه اصلی، به بخش ثبت‌نام وارد شوید. در این مرحله می‌توانید به صورت شخصی یا تجاری ثبت‌نام کنید که در مورد هر کدام توضیحات لازم داده شده است؛ بسته به نیازتان می‌توانید نوع حساب خود را مشخص کنید. من در این آموزش نحوه استفاده از اکانت شخصی را آموزش می‌دهم.
یک نام کاربری در پی‌پینگ برای خود انتخاب کنید. این نام‌کاربری تنها متعلق به شما است و فرد دیگری این نام را در پی‌پینگ در اختیار نخواهد داشت. ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید. در این مرحله می‌توانید با اکانت گوگل خود هم به راحتی وارد پی‌پینگ شوید و سپس اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید.
لطفاً قبل از ثبت‌نام قوانین را دقیق مطالعه کنید.

پرداخت با پی‌پینگ-قسمت اول- اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی- puzzley 1بعداز کلیک پیغام تایید ایمیل را مشاهده می‌کنید. به inbox ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک ارسالی از طرف سایت پی‌پینگ کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود.

پرداخت با پی‌پینگ-قسمت اول- اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی- puzzley 2بعد از تایید شما می‌توانید وارد صفحه‌ی کاربری خود شوید. هنگام ورود، شما صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید مشخصات خود را وارد کنید. دقت کنید اطلاعات وارد شده صحیح باشد تا در پروسه تایید به مشکلی برنخورید. سپس بر روی کلید “به‌روزرسانی” کلیک کرده تا اطلاعات شما ثبت سیستم شود. همچنین شما می‌توانید بر روی عکس، کلیک کرده و عکس خود را بارگذاری کنید.
در ادامه از کادر سمت راست “مشخصات بانکی” را انتخاب کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

در این صفحه، شماره ۱۶ رقمی کارت و شماره شبای حساب خود را در کادر زیرین آن وارد و بر روی کلید به‌روزرسانی کلیک کنید.
در مرحله آخر احراز هویت، از کادر کنار، تلفن را انتخاب کرده تا صفحه زیر به شما نمایش داده شود.

در این صفحه جهت تایید، شماره موبایل خودتان را وارد کنید و کلید ارسال کد را بزنید. در صفحه‌ای که در زیر می‌بینید کد ارسالی به شماره موبایل را در کادر، وارد کرده و کلید تایید را بزنید.
توجه کنید اگر کد ارسالی پس از دقایقی به موبایل شما ارسال نشد، کلید “زنگ را بزن” را فشار دهید تا کد تایید به‌صورت صوتی برای شما ارسال شود.

تایید مشخصات و کارت بانکی شما توسط تیم پی‌پینگ در همان روز انجام می‌شود. پس از تایید ایمیل، مشخصات، کارت بانکی و تلفن، حساب شما فعال خواهد شد و می‌توانید دریافت وجه داشته باشید.

برای آشنایی کامل با سیستم پی‌پینگ، حتما “قسمت دوم آموزش پرداخت با پی‌پینگ” را مطالعه کنید.

همکاری پی‌پینگ و اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی

آموزش پرداخت با پی‌پینگ به پایان رسید. همین الان می‌توانید برای ساخت اپلیکیشن و بررسی درگاه پی‌پینگ وارد پنل کاربری خود در اپلیکیشن‌ساز پازلی شوید.

پنل کاربری پازلی

مطالب مرتبط:

اتصال به درگاه زرین‌پال

اتصال حساب‌کاربری پی‌پینگ به پازلی

درگاه پرداخت رمزارز

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن