امکانات و پیشرفت های جدید پازلی

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

افزایش سرعت در ساخت اپلیکیشن 

همین طور که می‌دانید در ماه های گذشته با تغییر سرور های پازلی به سرور های قدرتمند تر بسیاری از مشکلات ساخت اپلیکیشن و تاخیر ها حل شدند. اما بنا به درخواست های زیاد شما جهت افزایش سرعت مجدد، ما همه تلاش خود را روی این موضوع قرار دادیم و از امروز پازلی با سرعت چند برابر قبل در اختیار شماست.

یکی از جوانب افزایش سرعت محدود شدن تعداد دفعات دانلود آنی برای کاربران رایگان است. از این پس شما با اکانت رایگان دو بار می توانید به طور آنی اپلیکیشن خود را دانلود کنید. برای درخواست سوم به بعد ساخت اپلیکیشن ، پس از مدت شش ساعت خروجی را دریافت خواهید کرد. تاکنون دانلود آنی به تعداد نامحدود امکان پذیر بود اما به علت صرف بیش از حد منابع سرور های پازلی و حجم بالای درخواست های شما مبتنی بر افزایش سرعت اپلیکیشن ساز، سیاست دانلود اپلیکیشن پازلی در مقابل کاربران رایگان به این صورت تغییر کرد.

با این حال شما هنوز هم می توانید به هر تعداد که دوست داشته باشید اپلیکیشن خود را ویرایش و دانلود کنید و پازلی هنوز تصمیمی بر محدودیت تعداد دانلود ها ندارد. همچنین سیاست دانلود در عضویت های استاندارد و بالاتر تغییری نکرده است و مانند قبل می باشد.

بهبود های بیشتر

بهبود های انجام شده خیلی بیشتری وجود دارد و خطاهای دانلود بسیاری رفع شده است. برای مثال:

  • پوشش خطای دانلود در صورت اشتباه وارد کردن عنوان عکس ها از سمت کاربران
  • پوشش خطای دانلود برای فیلم های اپارات درصورت وارد کردن لینک اشباه از سمت کاربران
  • و…

 تیم پازلی دایما در حال گسترش اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی و بهبود فرآیند ساخت اپلیکیشن ، اضافه کردن ویژگی های جدید و بهبود امکانات ویژه است. شما می توانید از طریق فرم های تماس با ما، نظرات و انتقادات و درخواست های خود را به ما اطلاع دهید و به مسیر توسعه پازلی، به سمت دلخواه خودتان، جهت بدهید.

به اشتراک بگذارید:

محمدحسین محسنی
محمدحسین محسنی

3 Comments

  1. کاربر مهمان گفت:

    خوب بود ممنونم

  2. محمد گفت:

    خیلیییییییییییییییییییی بد شده

    اه تکون میخورین پول میخواین بگیرین این کارا چیه برای دان کردن برنامه خودمون یا باید پول بدیم یا ۶ ساعت صبر کنیم

    خیلی مسخرست

    لطفا پخش کنید دیدگاه منو فقط دیدگاه های خوب رو پخش نکنید

    • با افزایش تعداد کاربران و درخواست ها برای دانلود و فشار خیلی زیادی که روی سرور ها میومد خیلی از کاربرها از سرعت و دانلود نشدن اپلیکیشن ها شکایت داشتن و مجبور شدیم برای افزایش کیفیت سرویس دانلود رو زمانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن