فروشگاه موبایلی : امکانات و مزایا

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

چرا برند ها نیاز به فروشگاه موبایلی دارند؟ چه سودی یک اپلیکیشن می تواند برای یک کسب و کار کوچک یا متوسط داشته باشد؟ مزیت های اپلیکیشن چندمنظوره است، از بازگشت مصرف کننده گرفته تا درآمد بیشتر…

مشتریان کسب و کارها به برنامه های موبایل مهاجرت می کنند.

سه تا از مهم ترین ترند های آینده چیست؟ نرم افزارهای موبایل، موبایل و موبایل. مردم هر روز به طور فزاینده ای از تلفن های هوشمند برای خرید، پرداخت، بازی، کار، آموختن و ارتباطات استفاده می کنند. کاربران در حال مهاجرت از کامپیوترهای رومیزی به موبایل هستند و از مرورگر ها به اپلیکیشن ها. پس چه صاحب یک هتل، رستوران، سالن زیبایی هستید، وب سایت فروشگاهی دارید و چه یک فروشگاه فیزیکی بدون وبسایت، مشتریان برند شما موبایل را بیشتر ترجیه می دهند.

پتانسیل بالا برای جلب وفاداری

وقتی نوبت به بازاریابی و جلب وفاداری مشتریان می رسد، اپلیکیشن های موبایل پتانسیل بالایی نشان می دهند. و به همین خاطر نیز، راه خوبی برای افزایش در آمد هستند.

فروشگاه-موبایلی-اندروید-و-آیفون

چطور اپلیکیشن ها درآمد و وفاداری را افزایش می دهند؟

با کمک پازلی  به سادگی با داشتن یک نرم افزار فروشگاه موبایلی ، لوگوی برند یا آیکون اپلیکیشن شما به وضوح در تلفن هوشمند مخاطب همواره نمایان است.  شما تنها یک لمس کردن با تعامل و تراکنش فاصله دارید.

برندهایی که فروشگاه موبایلی دارند، منتظر مراجعه بازدیدکننده گان به وبسایت شان نمی مانند؛ بلکه با آن ها دایما در حال تعامل هستند. با ارسال یک نوتیفیکشن، شما می توانید مشتریان خود را از جدید ترین اخبار، تخفیف ها و یا رویداد های پیش رو مطلع سازید تا بیشترین حضور را داشته باشند. این پیام به صورت آنی، در شخصی ترین سطح، در تلفن های همیشه همراه شان به دستشان خواهد رسید و می توانید مطمعن باشید که دربین انبوه پیامک های تبلیغاتی و یا ایمیل های اسپم وار، به علت تفاوت های شاخص شان گم نمی شود.

همچنین اپلیکیشن های موبایل با همان زیبایی که تم برندتان دارد، شبکه های اجتماعی شما را یک جا جمع می کنند، و شما بیشترین توجه را جلب خواهید کرد.

برای مدرن و به روز بودن، اپلیکیشن خودتان را داشته باشید.

با داشتن یک فروشگاه موبایلی اختصاصی، احساس بهتری از مدرن و به روز بودن را در مشتری ایجاد کنید. این گونه شانس بهتری برای جذب در همان نگاه اول خواهید داشت.

تجارت الکترونیک تبدیل به تجارت موبایل شده است

خرید آنلاین در آینده نزدیک بر گرد موبایل خواهد گردید. فروشگاه موبایلی ، از طریق درگاه های موبایلی به آسانی می تواند امر خرید را میسر سازد. بنابراین فروشگاه موبایلی شما یک ابزار عالی هم برای معرفی و تبلیغ، هم خرید، و هم پرداخت خواهد بود.

چرا افراد اپلیکیشن را ترجیح می دهند

افراد فروشگاه موبایلی را به وب سایت های واکنش گرا ترجیه می دهند، زیرا برنامه های فروشگاه موبایلی دسترسی راحت تری دارند و تجربه کاربری بهتری ارایه می دهند. یک فروشگاه موبایلی می تواند عملکرد ها و ویژگی های متعددی ارایه دهد: تماس مستقیم، اطلاعات، اخبار، کانال های فروش، ویدیو های محصولات، و فرم های سفارش دهی رایگان، اطلاع رسانی آنی با ارسال نوتیفیکشن ها و…

گوگل می گوید اپلیکیشن ها آینده اند

به گفته ی گوگل، آینده را موبایل می سازد و اپلیکیشن ها نقش مهمی در آن بازی می کنند. جست و جوی گوگل هم اکنون هم اپلیکیشن ها را حتی برای iOS، ثبت می کند و نشان می دهد. حتی اخیرا به طور مستقیم به کاربران اجازه می دهد تا مستقیما از صفحه جست و جو، اگر با موبایل باشند، اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند. این به معنی آن است که گوگل اپلیکیشن ها را به عنوان ادواتی ارزشمند می شناسد.

رقبایتان اپلیکیشن خواهند داشت

یکی از همین روز ها، رقیبتان یک فروشگاه موبایلی خواهد داشت. و مشتری چه خواهد کرد؟ با نگاهی به موبایلش تمام نیازش آنجاست. فروشگاه موبایلی را با لمس انگشتی باز می کند؟ یا با باز کردن یک مرورگر، سرچ کردن یک لینک، صبر کردن برای برقراری اتصال به اینترنت، و تلاش برای برای پیدا کردن راهی از بین حجم اطلاعات زیاد روی یک وبسایت، به دنبال برطرف کردن نیازش می رود؟

اپلیکیشن ها به کسب و کار ها کمک می کنند تا در بین رقبا پیش رو باشند. با یک فروشگاه موبایلی زیبا به دنیا نشان بدهید که یک برند مدرن در سال ۲۰۱۶ هستید. و فقط یک لمس از مشتریان فاصله دارید. همیشه یک لمس جلو تر باشید!

همین الان شروع کنید.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

مطالب پر بازدید:

1 Comment

  1. کاربر مهمان گفت:

    خیلی خوب بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن