چگونه با تبلیغات موبایلی کسب درآمد کنیم؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

ساختن آسان اپلیکیشن های موبایل با ساختار و پیچیدگی دلخواه، یکی از ویژگی های بارز پازلی است. شما قادرید تا اپلیکیشن ای با محتوای کامل و خوب بسازید که  حجم زیادی از دانلود، و درنتیجه، جذابیت بالای تبلیغات موبایلی برای کسب و کار ها را داشته باشد. بنابراین در این مقاله انتخاب های مختلفی که برای قرار دادن تبلیغات موبایلی و کسب درآمد داریم را بررسی میکنیم.

جدا از ساختن اپلیکیشن برای کسب و کار های کوچک و متوسط با پازلی، شما می توانید اپ های متفاوت با محتوای مفید بسازید. در این میان برای مثال ما می توانیم به نرم افزار های راهنمای گردشگری، آموزشی، سلامت و… اشاره کنیم.

این نرم افزار ها ارزش افزوده دوبرابر ایجاد می کنند. اولا، برای کسانی که دانلودشان می کنند جالب اند: زیرا اطلاعات به دردبخور کسب می کنند. به همین خاطر این اپلیکیشن ها معمولا بسیار محبوب می شوند و حجم زیادی دانلود می شوند.

اضافه بر آن، محبوبیت تبدیل به جذابیت اپتان برای کسب  و کار ها می شود.  این اپلیکیشن ها راهی استثنایی برای ترویج محصولات و خدمات شان است. برای مثال، در یک اپلیکیشن راهنمای گردشگری، مشاغلی چون رستوران ها، هتل ها، تور ها و آژانس های هواپیمایی علاقه زیادی به نمایش و خودنمایی دارند.

پازلی با همکاری دو مجموعه تبلیغات موبایلی موفق به سازندگان اپ اجازه می دهد تا با قرار دادن تبلیغات از طریق اپلیکیشن خود کسب درآمد کنند.  در ادامه دو نمونه از شیوه های قرار دادن تبلیغات موبایلی را ذکر میکنیم:

مگنت:

تبلیغات موبایلی مگنت

“درآمد شما مستقیما به تکنولوژی نمایش تبلیغات موبایلی وابسته است. فناوری مگنت که شامل پلتفرم بازاریابی، الگوریتم های شناسایی رفتار کاربران و بسیاری جزییات دیگر است، افزایش درآمد نمایش دهندگان را تضمین می کند.

کسب درآمد بیشتر را از همین امروز شروع کنید

مگنت با هدفمندسازی هوشمند بهترین نتایج را برای تبلیغ دهندگان خود خواهد داشت. این نتایج بهتر یعنی درآمد بیشتر برای نمایش دهندگان. همچنین با مگنت سریعتر به درآمد خود دسترسی خواهید داشت چون حساب های شما پس از رسیدن به حداقل ۳۰ هزار تومان، حداکثر تا روز پانزدهم ماه بعد تسویه درآمد شما مستقیما به تکنولوژی نمایش تبلیغات موبایلی وابسته است. ”

آموزش تبلیغات موبایل با مگنت در پازلی

ادپلی:

تبلیغات موبایلی ادپلی

“تبلیغات موبایلی ادپلی به صورت های ویدیو، ویدیوی میان برنامه، بنر میان برنامه است. گزارش شفاف آنلاین ، سرعت و کیفیت پخش ، محاسبه تبلیغ موثر و افزایش رضایت کاربران  از مهم ترین ویژگی های ادپلی است. با این حال قرار نیست ادپلی مدل درآمدی اصلی شما باشد، بلکه بهتر است از ادپلی به عنوان مدل درآمدی جانبی در کنار پرداخت درون برنامه ای مارکت ها استفاده کنید.”

آموزش تبلیغات موبایل با ادپلی در پازلی

شما می توانید با قرار دادن یکی از گزینه هایی که ما در اختیارتان قرار داده ایم، کسب در آمد از اپلیکیشن تان را همین حالا شروع کنید.

 

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

3 Comments

  1. عکس بلاگ گفت:

    دقیقا از عکسی که سایت های رقیبتون استفاده کردند استفاده میکنید.با همون عنوان؟!!چه جالب

    • مصطفی لطفی گفت:

      ممنون میشم اگر لینک منبعی که فکر می کنید کپی برداری شده رو کامنت بزارید؟ بدون شک سو تفاهمی پیش اومده.
      مطالب بلاگ پازلی اغلب دوباره نویسی، ترجمه و تالیف از چند منبع خارجی هستند و روال کار ما با آموزش آنچه که از منابع معتبر خارجی می آموزیم پیش میره. مثلا همین مطلب از ۴ منبع مختلف گردآوری و ترجمه و تالیف شده.
      با این حال از یادآوری شما متشکرم و در مورد سایر مطالب بلاگ که تالیف، تغییر و بومی سازی کمتری نیاز داشتن، حتما منبع ذکر خواهد شد.

    • حسین گفت:

      دوستم شاید برعکس باشه!!!و اونا کپی برداری از پازلی کرده باشن…مگه نه؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن