چگونه از اپلیکیشن خود پول در بیاوریم؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

چگونه از اپلیکیشن‌ آماده خود پول دربیاوریم ؟  این سوالی است که مبتدیان و شرکت های تازه تاسیس زیادی را به مشکل می اندازد. شرکت هایی که حتی بعد از میلیون ها بار دانلود اپلیکیشن شان، برای کسب درآمد مناسب همچنان تقلا می کنند. برای داشتن یک درآمد پایدار از اپ، قبل از رونمایی آن، توسعه دهندگان باید استراتژی خوبی برای آینده داشته باشند. چند روش برای پول در آوردن از اپلیکیشن در اینجا بحث شده است :

اپلیکیشن های پولی

در اولین سال های بازار ها، پول درآوردن از فروش اپلیکیشن، راه اصلی درآمد زایی بود. و با وجود این که پس از گذشت زمان با روش های دیگری جایگزین شده است، همچنان فروش اپلیکیشن ،۲۰ درصد از بازار را تشکیل می دهد و به عنوان روشی کاربردی در راه تولید درآمد برای توسعه دهندگان کاربرد دارد.

اپلیکیشن های رایگان

اپلیکیشن های مجانی همزمان با اپلیکیشن های پولیبه بازار ها آمدند. اپ های مجانی به کاربران اجازه می دهند  تا بدون محدودیت از اپ استفاده کنند. اما کاربر باید چندتایی تبلیغات تماشا کند. این تبلیغات راه درآمدی اصلی برای توسعه دهندگان هستند. از دید یک توسعه دهنده، این روش تولید درآمد ریسک بیشتری دارد اما همچنان سهم خوبی از بازار اپلیکیشن ها را به خود تخصیص داده است. لازمه کسب بیشترین سود از این روش، برگشت و استفاده متناوب مخاطبین از اپلیکیشن است.

پرداخت درون برنامه ای

این مطلوب ترین راه کسب درآمد برای توسعه دهندگان است و بیشتر از ۷۰ درصد بازار اپلیکیشن ها را تشکیل می دهد. بازی های موبایلی اولین موفقیت این شیوه هستند. رایگان بودن اپلیکیشن، کاربران را به دانلود ترغیب می کند و درآمد توسعه دهندگان از پرداخت درون برنامه ای بدست می آید. برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن می توانید به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

برای ساخت یک اپلیکیشن، اپلکیشن ساز انلاین شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی را تست کنید. هر اپی که قابل پیاده سازی باشد را می توانید از این طریق طراحی کنید مانند اپلیکیشن فروشگاه؛ اپلیکیشن آموزشی یا حتی اپلیکیشن بیمه و … .

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

مطالب پر بازدید:

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن