چرا دوره، دوره اپلیکیشن هاست؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروزه نسل جدیدی از مشتریان به وجود آمده اند. نسلی که با موبایل زندگی می کنند. آن ها برای ارتباطات، جست و جو، خرید و حتی تفریح تقریبا منحصرا از موبایل استفاده می کنند. چطور به این مشتریان موبایلی خدمات می دهید؟  با یک وب سایت واکنش گرا و موبایل دوستانه یا یک اپلیکیشن‌ آماده؟ پرسیدن این سوال اشتباه است: شما به شدت به هردو نیاز دارید.

اولین قدم شما برای ورود به دنیای موبایل حتی می تواند یک وب سایت واکنش گرای موبایلی باشد. گوگل به خاطر اهمیت بالای اپلیکیشن ها چند سالی هست که آن ها را نیز در نتایج جست و جو نشان می دهد. حتی قابلیت نصب از همان صفحه جست و جو نیر تعبیه شده است. اما با این وجود تمایل اش به نمایش وب سایت های موبایل دوست را نمی توان انکار کرد و شما دوست ندارید که مزیت های جست و جوی رو به رشد را از دست بدهید، نه ؟

اما برای سرویس دهی به مشتریان موبایلی چطور؟ قطعا یک وبسایت موبایلی از پس آن بر نخواهد آمد. شما به یک اپلیکیشن نیاز خواهید داشت.

چرا به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟

به خاطر اینکه کاربران اپلیکیشن، ارزش خود را چه در کمیت و چه در کیفیت ثابت کرده اند. در حال این که یک وبسایت واکنش گرا شما را در نتایج گوگل نگه می دارد، اپلیکیشن های موبایل، کانال دلخواه بازدیدکنندگان هستند. در واقع یک وب سایت می تواند به جذب مشتری کمک کند و اپلیکیشن بازگشت شان را تضمین می کند.  برا اساس تحقیقات، از هر سه نفر یک نفر اعلام کرده است که برای جست و جو مستقیما سراغ بازار های اپلیکیشن می روند.

برای این مشتریان کدام راحت تر است؟ باز کردن مرورگر، صبر کردن برای اتصال، تایپ کردن لینک و پیدا کردن مسیرشان در یک وبسایت؟ و یا به سادگی لمس کردن صفحه نمایش، باز شدن اپلیکیشن و تمام چیزی که می خواهند در اختیارشان قرار بگیرد، درست در سر انگشتانشان؟

اپلیکیشن های موبایل تعامل بیشتری ارایه می دهند

چه در صنعت املاک، رستوران و یا رویداد باشید، اپلیکیشن های موبایل سریع تر، تعاملی تر و دارای تجربه کاربری بهتری از وب سایت ها هستند. اپلیکیشن های موبایل معمولا توسط مشتریان ثابت استفاده می شوند و به همین خاطر می توانند نقش به سزایی در استراتژی بازگشت مشتریان شما بازی کنند. اگر شما به طور مداوم به یک رستوران سر بزنید، رزرو کردن میز با اپلیکیشن موبایل برایتان بسیار راحت تر است. برای طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی می توانید از خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی کمک بگیرید.

داشتن و خدمت رسانی با یک اپلیکیشن موبایل، به مشتریانتان حس بهتری می دهند و به برندتان رتبه بهتری می دهند. بر اساس تحقیقات انجام شده، این دسته از کاربران این تجربه مثبت خودشان را حتی برای دیگران  هم بازگو می کنند.

مزایای اپلیکیشن های موبایل نسبت به وب سایت ها

  • تجربه کاربری بهتر
  • عملکرد های خاص موبایل ( نوتیفیکشن، تماس مستقیم و ..)
  • تعامل بیشتر با مشتریان
  • استراتژی بازگشت مشتری مناسب تر
  • افزایش سطح رضایت مشتری از برند
  • همگام سازی با شبکه های اجتماعی به طور یک جا
  • ساخت آسان

ساخت اپلیکیشن ها آسان و به صرفه است

یک مزیت بزرگ دیگر اپلیکیشن موبایل، این است که خودتان می توانید به راحتی بسازیدشان. با یک ابزار ساخت اپلیکیشن مثل پازلی، اپلیکیشن شما (اعم از اپلیکیشن آموزشی یا یک اپلیکیشن فروشگاهی) در کمتر از چند ساعت آماده می شود. هیچ نیازی به مهارت دربرنامه نویسی ندارید. نیازی به استخدام برنامه نویس و یا آژانس تبلیغاتی هم نخواهید داشت. هزینه ساخت اپلیکیشن چطور؟ تعرفه ها را ببینید. ثبت یک وب سایت و یا توسعه یک وبسایت موبایلی هزینه ای بسیار بیشتر خواهند داشت و همیشه نیازمند مهارت و یا یک متخصص خواهید بود.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن