آموزش ارجاع لینک از یک صفحه به صفحه دیگر داخل اپلیکیشن

آموزش ارجاع لینک از یک صفحه به صفحه دیگر داخل اپلیکیشن(همراه با ویدئو)-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

تو این مطلب قصد دارم یکی از ترفندهای کار با پازلی(آموزش ارجاع لینک) رو آموزش بدم، ترفندی که شاید کسی از اون اطلاعی نداشته باشه ولی می‌تونه برای خیلی از شما کاربران عزیز کاربردی باشه. پازلی(شرکت طراحی اپلیکیشن) ترفند‌های زیادی داره که در آینده به آموزش اونها می پردازم و سعی می کنم تا به شما در ساخت اپلیکیشن‌های حرفه‌ای کمک کنم. پس با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

برای اینکار شما باید ابتدا صفحه ای که میخواین به اون لینک ارجاع داده بشه رو باز کنید. بعد از قسمت جلوی نام صفحه آیکون تست اپلیکیشن رو کلیک می‌کنید. در صفحه باز شده لینک اون صفحه نمایش داده میشه. از قسمت # به بعد لینک را همانطور که در صفحه نمایش داده شده، کپی کنید. من در این آموزش صفحه تماس با ما رو انتخاب کردم.

آموزش ارجاع لینک-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley

آموزش ارجاع لینک-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley ۱

بعد از اینکه لینک کپی شد، صفحه‌ای که میخواین از اون لینک ارجاع داده بشه را باز کنید و مطابق شکل‌های زیر متن لازم رو بنویسید و اون رو انتخاب کنید و از آِیکون لینک که در بخش نوار ابزار ادیتور متن قرار داره، استفاده کنید و لینک رو در اون بخش قرار بدید.

آموزش ارجاع لینک-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley ۲

تیک قسمت “در یک پنجره جدید باز شود” رو بردارید و اضافه کردن لینک رو کلیک کنید.

آموزش ارجاع لینک-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley ۳

آموزش ارجاع لینک-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley ۴

همونطور که مشاهده می کنید قسمت انتخاب شده، تغییر رنگ داده و دارای لینک است. دکمه ذخیره کردن تغییرات رو کلیک کنید تا تغییرات ذخیره بشه، بعد اپلیکیشن رو دانلود کنید و روی موبایل این عملیات رو تست کنید. اگر همه کارها به درستی انجام شده باشه، بعد از اینکه شما روی قسمت آبی رنگ کلیک کنید صفحه “تماس با ما” اپلیکیشن شما باز خواهد شد.

امیدوارم آموزش ارجاع لینک برای شما مفید بوده باشه. در آینده باز هم از این دست آموزش ها و ترفندهای کار با پازلی رو قرار میدم. پس اگه هنوز اپ خودتون رو نساختید همین الان شروع به ساخت اپلیکیشن کنید و این ترفند رو استفاده کنید. فرقی هم نمیکنه اپلیکیشن بیمه داشته باشید یا اپلیکیشن حمل و نقل و یا حتی یک اپلیکیشن آموزشی؛ شما هرجا احساس کردید به این ترفند نیاز دارید می تونید ازش استفاده کنید. اگر هم سوالی درباره هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل داشتید به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید و یا با پشتیبانی پازلی تماس بگیرید.

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

مطالب پر بازدید:

2 Comments

  1. محمدرضا گفت:

    این ترفند یک مشکلی دارد که داخل، ایتم ماژول لیست اگر استفاده شود، کار نمی کند و صفحه بازشده، نمایش داده نمی شود. دلیل فنی آن چیست؟ راهکار ندارد؟

    • سید مصطفی موسوی نژاد گفت:

      سلام دوست عزیز. خیلی ممنون از گزارشتون. به تیم فنی گزارش دادم. مشکل برطرف شده. ممنون میشم دوباره بررسی کنین و نتیجه رو بهمون اطلاع بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن