آموزش ترفند اضافه‌کردن دکمه خروج به اپلیکیشن

آموزش دکمه خروج از اپلیکیشن(به همراه ویدئو)-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley
آنچه در این مطلب خواهید خواند:
با توجه به درخواست‌های زیادی که شما دوستان عزیزم از بخش پشتیبانی واسه اضافه‌کردن دکمه خروج از اپ داشتید من تصمیم گرفتم اون رو در قالب یک ترفند به شما آموزش بدم. پس اگه منتظر آموزش دکمه خروج بودید دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

البته این نکته رو فراموش نکنید و حتما همکاران من، توی بخش پشتیبانی شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی هم گفتن که این دکمه در طراحی اپلیکیشن طبق استانداردها بهتره که نباشه، در کل سیستم عامل‌های موبایل طوری طراحی شدن که وقتی کاربر دکمه بازگشت رو میزنه و از برنامه خارج میشه اون اپ رو تو حافظه خودش زنده نگه می‌داره تا زمانی که تعداد اپ‌ها بیشتر بشن و اون اپ بسته بشه، اینکار کمک می‌کنه تا برای دفعه بعد که کاربر وارد اپ شد، اگر هنوز اپ تو حافظه باشه، اون رو با سرعت بهتری نمایش بده ولی دکمه خروج از اپ کاری می‌کنه که اپ همون مرحله اول بسته بشه و یا به عبارتی اپ رو با دست خودمون می‌کشیم و اجازه نمی‌دیم که سیستم عامل کار خودش رو انجام بده.

اما بعضی وقتا ممکنه یک چیزی بخوایم و کاری هم به استانداردها نداشته باشیم، پس من هم کاری ندارم و آموزش دکمه خروج رو شروع می‌کنم.

آموزش دکمه خروج

خوب، برای اینکار باید یک ویجت متن و تصویر به اپ اضافه کنیم و اسم اون رو مثلا بذاریم “خروج”. بعد از اون، کدی که در زیر قرار گرفته رو در قسمت کد این صفحه قرار بدید، همونطوری که در شکل می‌بینید.

[javascript]
<script type=”text/javascript”>
ionic.Platform.exitApp();
</script>
[/javascript]

آموزش دکمه خروج-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley

آموزش دکمه خروج-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley 1

آموزش دکمه خروج-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley 2

این صفحه رو می‌تونید از صفحه خانه حذفش کنید و فقط تو منو نمایش بدید. یا اینکه تو هر دو جا باشه. می‌تونید هم اون رو به آخر صفحات‌تون منتقل کنید تا به عنوان آخرین آیتم منو یا خانه نمایش داده بشه.

خوب، بعد از اینکه همه اینکارها رو انجام دادید و به شکلی که خودتون می‌خواستید اون رو قرار دادید و آیکون مورد نظر رو هم براش در نظر گرفتید، اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید و این دکمه رو تست کنید.

در نظر داشته باشید که این ترفند فقط در اپلیکیشن‌های اندروید قابل استفاده می باشد.

امیدوارم آموزش دکمه خروج رو اونجوری نوشته باشم که متوجه بشید ولی اگه سوالی در هر زمینه ای داشتید مثل هزینه ساخت اپلیکیشن می‌تونید از همکارانم در بخش پشتیبانی بپرسید. پس اگه منتظر این آموزش بودید همین الان روی اپلیکیشن‌تون اعمالش کنید؛ فرقی هم نمیکنه که اپتون چی باشه! می تونه یک اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن فروشگاه و یا حتی یک اپلیکیشن باربری باشه.

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

1 Comment

  1. امیر گفت:

    چرا در گذینه خروج این امکان فراهم نشده که مخاطب برنامه گزینه نظر در مارکتین هم بزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن