چجوری تو زندگی موفق بشیم- ۱۳ نکته از افراد موفق از سراسر جهان-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley-puzzley.ir
چجوری تو زندگی موفق بشیم: ۱۳ نکته از افراد موفق از سراسر جهان
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
آموزش ماژول نقشه
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶
راه هایی برای برندسازی کسب و کار و افزایش فروش از طریق فیسبوک-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley-puzzley.ir

برای بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک، فیسبوک بهترین شبکه اجتماعی برای هدایت کاربران و ایجاد یک باشگاه مشتریان است.

تو این مطلب می‌خوام در مورد چیزی صحبت کنم که قطعا یه بار اسمش رو شنیدید، ولی ممکنه فقط از اون استفاده شخصی کرده باشید. اگه می‌خواین استفاده تجاری از فیسبوک داشته باشید توصیه می‌کنم این مطلب رو در بلاگ پازلی مطالعه کنید.

اما چگونه می‌توان از طریق فیسبوک افزایش فروش داشت و از راه تبلیغات مخاطبان بیشتری جذب کرد؟

اجازه بدهید نگاهی به راه‌های موثر برای فروش از طریق فیسبوک بیاندازیم:
  1. استفاده از تصاویر

برای اینکه شما بتوانید فروش داشته باشید ابتدا باید مخاطب خود را جذب کنید. این کار را می‌توانید با اشتراک‌گذاری تصاویر مرتبط با کسب و کار خود در عین حال جذاب انجام دهید.

تصاویری که خودشان مفهوم را می‌رسانند نسبت به تصاویری که نیاز به توضیح دارند، تعاملی‌تر هستند.

حتی اگر تصویری از محصول‌تان را قرار دادید، سعی کنید روی تصویر توضیحات آن را بنویسید.

  1. تجربه مشتریان

می‌توانید بعد از خرید مشتری از او یک عکس به همراه محصول‌تان دریافت کنید و به همراه تجربه استفاده از محصول آن را منتشر کنید.

  1. ایجاد یک تصویر جذاب از محصول

به جای اینکه یک تصویر ساده و خسته‌کننده از محصول‌تان منتشر کنید، سعی کنید تصویری جذاب از محصول ایجاد کنید، مثل یک کاریکاتور.

  1. اجرای مسابقات یا جشنواره

تحقیقات نشان داده‌است که ۴۲ درصد از کاربران به دنبال دریافت تخفیف در فیسبوک هستند. به عبارت دیگر، شما باید این تخفیف‌ها را به شکلی تعاملی در اختیار کاربران قرار دهید.

برگزاری مسابقه یک راه مناسب برای درگیرکردن مخاطب و جذب مشتری جدید است.

  1. قرار دادن تخفیف‌های مدت‌دار

ارائه تخفیف یک راه موثر برای بدست آوردن توجه افراد است و مدت‌دار بودن آن باعث سرعت بخشیدن به این توجه می‌شود.

  1. ایجاد موضوعی برای بحث

برای مخاطبان خود موضوعات بحث به صورت دوره‌ای در نظر بگیرید. این باعث می‌شود تا آن ها فعال‌تر شوند و حتی می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امیدوارم این موارد براتون مفید باشه، البته این نکات رو میشه تو همه شبکه‌های اجتماعی پیاده‌سازی کرد. پیج فیسبوک پازلی رو هم از اینجا میتونید ببینید.

 

 

منبع: shopify

داوود عباسی
داوود عباسی
من هم مثل خیلی ها قبل از دانشگاه توی برقراری ارتباط مشکل داشتم، اما انقدر فعالیت هام توی این دوره زیاد شد که چندین ماه در قسمت ارتباط با مشتریان پازلی کار می کردم و الان هم مدیر تولید محتوا هستم :) به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *