اپلیکیشن شخصی

پاپلیکیشن شخصی-puzzley.net-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

شما قطعا در جریان اینکه همه افراد دارن به سمت استفاده از اپلیکیشن شخصی میرن هستید. اپلیکیشن‌ها به دلیل سادگی و راحتی در استفاده محبوب هستن. دیگه افراد نیاز نیست برای خرید جزئی یا کارای بانکی و پرداخت‌ها مسافتی رو طی کنن.

تو این مطلب می‌خوام در مورد اینکه چرا ما به اپلیکیشن شخصی نیاز داریم صحبت کنم و اینکه یک اپلیکیشن شخصی می‌تونه چه ویژگی‌هایی داشته باشه. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

همینطور که در مطلب برندینگ شخصی گفته شد داشتن یک اپلیکیشن شخصی به شما وجهه بهتری رو میده و باعث میشه مخاطب با شما راحت‌تر ارتباط برقرار کنه.

برندسازی شخصی مهمتر از برند کسب و کار شماست و برای اینکه بتونید کسب و کار‌های بیشتر و موفقی رو ایجاد کنید نیازه که برای برندینگ شخصی وقت بذارید.

اگه شما یک فریلنسر هستید با داشتن یک اپلیکیشن‌ آماده هم میتونید کارتون رو بیشتر از قبل به نمایش بذارید و هم میتونید راحتتر با مخاطباتون در ارتباط باشید.

اگه صاحب یک کسب و کار هستید با استفاده از اپلیکیشن میتونید هم کانالی رو برای ارتباط بهتر با مخاطب ایجاد کنید و هم میتونید محصول یا سرویس خودتون رو بهتر معرفی کنید مانند یک اپلیکیشن فروشگاهی یا اپلیکیشن بیمه. اگر در آینده کسب و کار دیگه‌ای راه‌اندازی کردید میتونید از طریق همون اپلیکیشن اطلاع‌رسانی کنید.

برای حفظ کاربر میتونید مطالب مفیدی رو داخل اپ قرار بدید. سعی کنید اپلیکیشن رو همیشه آپدیت نگه دارید که برای کاربر تکراری نشه.

من میخوام در ادامه این رو بگم که با پازلی که یک شرکت طراحی اپلیکیشن هست؛ میشه چجور اپلیکیشنی داشته باشید؟!

اینجا من به عنوان یک فریلسنر میخوام اپ بسازم.

یک اپلیکیشن برای من میتونه بخش‌های زیر رو داشته باشه:

بخش معرفی خودم و نمایش رزومه که میشه برای این بخش از صفحه درباره‌ما استفاده کنم.

برای اطلاعات تماس هم میتونم از ابزار تماس با ما استفاده کنم.

بخش نمونه کارهام که میتونم از ابزار گالری تصاویر استفاده کنم.

بخشی برای ارتباط مخاطب میشه ابزار فرم رو قرار بدم.

بخشی برای قراردادن مطالب مفید در حوزه کاری خودم که میتونم از ابزار اخبار استفاده کنم. ابزار اخبار چون آنلاین هست به من کمک می‌کنه تا مطالبم رو روزانه آپدیت کنم.

بخشی هم برای پرداخت هزینه‌های پروژه‌های دریافتی باید داشته باشم که میتونم از ابزار فرم پرداخت استفاده کنم.

اگه سایتی هم دارید میتونید از ابزارهای نمایش وبسایت، خبرخوان یا وردپرس استفاده کنید و مطالب سایت رو داخل اپلیکیشن داشته باشید.

روی طراحی اپ خیلی وقت بذارید چون یکی از موارد حفظ کاربر همین هست.

به همین سادگی میتونید اپلیکیشن شخصی خودتون (مثل یک اپلیکیشن حمل و نقل یا اپلیکیشن فروشگاه)رو داشته باشید. پس معطل نکنید و همین الان شروع به ساخت اپلیکیشن کنید. اگر هم در رابطه با هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل سوال داشتید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

منبع: businesapp

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

2 دیدگاه در “اپلیکیشن شخصی

  1. فرزانه نورآذر گفت:

    بادرود،من میخام برا خودم اپلیکیشن آموزشی آشپزی درست کنم لطفا راهنماییم کنین ممنون

    1. درود بر شما.
      همکاران مشاور باهاتون تماس میگیرن و راهنماییتون میکنن.
      خودتون هم میتونید از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۱۴۸۰۳ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن