۱۰ نکته عالی برای موفقیت در زندگی و کسب و کار-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley
۱۰ نکته عالی برای موفقیت در زندگی و کسب و کار
۱۱ مرداد، ۱۳۹۶
آموزش پرداخت درون برنامه‌ای مایکت-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley
آموزش پرداخت درون برنامه‌ای مایکت
۱۱ مرداد، ۱۳۹۶
نمایش همه

۲۱ نوع مختلف برند | قسمت اول

۲۱ نوع مختلف برند -اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley

ما اغلب در مورد برند که صحبت می‌کنیم کاری به زمینه آن نداریم. در حالی که برند بسته به زمینه می‌تواند متفاوت باشد. باتوجه به بررسی‌های انجام شده، برند می‌تواند در ۲۱ دسته مختلف قرار بگیرد.

در این مطلب انواع مختلف برند مطرح و بررسی می‌شوند. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

شخصی:

برندی که یک فرد در اطراف خود ایجاد می‌کند که به طور معمول برای افزایش فرصت‌های شغلی خود می‌باشد. اغلب با نمایش مردمی و شبکه‌های ارتباطی سر و کار دارد. اغلب این نوع ارزشی ایجاد نمی‌کند و بدون استراتژی خاصی انجام می‌شود.

محصول:

برای بالابردن درک مصحول و انتقال ایده و احساسات استفاده می‌شود، که مهمتر از قابلیت‌های عملکردی است.

خدمات:

مشابه محصول است ولی شامل ارزش افزوده می‌شود. در بعضی مواقع سخت‌تر از ایجاد برند محصول است، به خاطر اینکه سرویس کمتر قابل لمس است. در زمینه‌هایی مثل خدمات حرفه‌ای مفید است.

شرکتی:

به عنوان سازمانی هم شناخته می‌شود. دیوید آیکر توضیح مناسبی در مورد این نوع دارد: “برند شرکت، تعیین‌کننده این موضوع است که شرکت چه چیزی ارائه می‌دهد و مشتری چه چیزی خریداری می‌کند و برای مشتری اطمینان ایجاد می‌کند.” برند شرکت نشان‌دهنده دارایی‌ها، و توانایی‌ها، مردم، ارزش‌ها و اولویت‌ها و یک رکورد عملکردی می‌باشد.

سرمایه‌گذاری:

به طور معمول به برندهای ذکر شده و به عملکرد روابط سرمایه‌گذار اعمال می‌شود. این برند مربوط به ترکیب آمار و استراتژی با اهداف جدید سرمایه‌گذار می‌شود. برند سرمایه‌گذار انعطاف‌‌‌پذیری قیمت سهام و درک آگاهانه از ارزش را ارائه می‌دهد.

سازمان‌های مردم نهاد یا غیردولتی:

مجموعه‌هایی که توسط مردم ایجاد و اداره می‌شوند و هدف آنها فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بدون در نظر گرفتن پول می‌باشد.

عمومی:

در مقابل دولتی قرار دارد. در این نوع مصرف‌کننده و رقیبی وجود ندارند. البته این به معنی عدم توانایی در استفاده از استراتژی‌های مختلف نیست.

فعال:

به عنوان هدف هم شناخته می‌شود. وابسته به یک هدف و رسیدن به نقطه‌ای است که این فعالیت به ایجاد تمایز در ذهن مصرف‌کننده منجر می‌شود.

مکان:

این نوع را یک منطقه، یک مکان یا یک شهر در اطراف خودش ایجاد می‌کند. این برند برای اراده یک سری خدمات و امکانات ایجاد می‌شود. اغلب برای جذب گردشگران، سرمایه‌گذارارن و کسب و کارها انجام می‌شود.

ملیت:

مانند مکان که مربوط یک مکان خاص است، این نوع مربوط به یک کشور یا ملیت خاص است.

ادامه مطلب رو در قسمت دوم این مطلب مطالعه کنید.

 

 

منبع: brandingstrategyinsider
داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *