چند نکته برای مدیریت زمان-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley
چند نکته برای مدیریت زمان
۱۸ مرداد، ۱۳۹۶
آموزش ویرایشگر متن
۱۸ مرداد، ۱۳۹۶
نمایش همه

۲۱ نوع مختلف برند | قسمت دوم

۲۱ نوع مختلف برند -اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley

در قسمت اول با ۱۰ نوع برند آشنا شدیم.

در این مطلب به ادامه معرفی انواع برند می‌پردازیم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

اخلاقی

به دو روش استفاده می‌شود. یکی توصیف این است که چه تعهداتی در مقابل مصرف‌کننده دارد. یکی هم برندهای با کیفیتی هستند که برای مصرف‌کننده اطمینان حاصل می‌کنند تا آن‌ها را انتخاب کنند.

افراد مشهور:

هر فرد معروف مخاطبان خاص خود را دارد. با تبلیغات در مورد محصول یا سرویسی می‌توانید مصرف‌کنندگان زیادی رو به سمت آن‌ها بفرستد.

ذرات:

برند ذراتی که ایجاد ارزش می‌کنند. مثل تفلون. در زمان استفاده از این نوع برند به خاطر ارزشی که ایجاد می‌کنند اطمینان مصرف‌کننده را جلب می‌کنند.

جهانی:

این نوع به راحتی قابل شناسایی هستند و به طور گسترده‌ای پراکنده می‌شوند. این برند‌ها به خاطر در دسترس‌بودن و ثبات شناخته می‌شوند.

مبارزه‌گر:

افراد یا شرکت‌هایی که به دنبال تغییر و رقابت هستند. در وضعیت‌های مختلف بازار رقبای مختلفی را به مبارزه می‌طلبند. این شرکت‌ها از منابع بازاریابی معمول فراتر می‌روند. مثل ساندویچ یک کیلیویی یا یک متری!!!

لوکس:

برندهای معتبر که موقعیت اجتماعی مصرف‌کننده را نمایش می‌دهند. برندهای لوکس به واقعیت و رویا نقش بازی می‌کنند. آنها اینکار را از طریق کیفیت و ویژگی‌های خاص انجام می‌دهند.

مذهبی:

برندهایی که در اطراف جوامع با طرفداران زیادی همراه است. فرقه‌های مختلف که به مبارزه با دشمنان می‌پردازند. با توجه به عقاید خود، طرفدارانی جمع آوری می‌کنند.

خصوصی:

این نوع برند فقط روی قیمت تمرکز دارند و مبتنی بر ارزش هستند. فقط تولیدکنندگانی استفاده می‌کنند که به دنبال کاهش قیمت هستند.

کارفرمایان:

توانایی یک شرکت برای جذب کارکنانی با کیفیت بالا در بازارهای رقابتی مربوط به برند کارفرمایان می‌شود. این مورد به پیشنهاد ارزش بستگی دارد.

 

 

منبع: brandingstrategyinsider
داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *