۲۰ نکته و ترفند طراحی برای غیر طراحان-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley
۲۰ نکته و ترفند طراحی برای غیر طراحان
شهریور ۸, ۱۳۹۶
رابط کاربری و تجربه کاربری
رابط کاربری و تجربه کاربری ، جسم و روح اپلیکیشن
شهریور ۱۵, ۱۳۹۶
نمایش همه

نکاتی برای توسعه استراتژی بازاریابی و فروش

نکاتی برای توسعه استراتژی فروش -اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.ir-puzzley

شما می‌خواهید یک شروع قدرتمند با یک استراتژی فروش و بازاریابی داشته باشید؟ این موضوع بسیار عالی است، اما اگر می‌خواهید بازاریابی خوبی داشته باشید باید قبل از شروع کسب و کار آن را شروع کنید.

باید تیم استراتژی فروش و بازاریابی خود را تشکیل دهید و جلسه برگزار کنید. تیم‌ها باید هماهنگ با هم فعالیت کنند. برای امسال خود برنامه‌ریزی کنید و از فرصت‌ها استفاده کنید.

در این مطلب می‌خوایم در مورد استراتژی فروش و بازاریابی صحبت کنیم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

استراتژی فروش و بازاریابی خود را چگونه در نظر می‌گیرید:
بودجه‌بندی برای موفقیت

اطمینان حاصل کنید که برای شروع منابع مالی و انسانی کافی دارید. مقدار بودجه بازاریابی به میزان سرمایه‌گذاری و مدت زمان در نظر گرفته‌شده برای رسیدن به هدف بستگی دارد.

بررسی و به روزرسانی مشتریان ایده‌آل

برای مشتریان اصلی ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید آنها را به سودآوری بیشتر منجر کنید.

ایجاد تفاوت و تمایز

اطمینان حاصل کنید که در رقابت با رقبا توان بالایی داشته باشید. این توان بالا با ایجاد تمایز به وجود می‌آید.

بررسی برنامه بازاریابی

باید اطمینان حاصل کنید که برنامه بازاریابی شما در عین حالی که مشتریان ایده‌آل را سودآورتر می‌سازد، به همان اندازه زمینه جذب مشتریان جدید هم داشته باشد.

بررسی وبسایت و بازاریابی آنلاین

نگاهی به وبسایت و شبکه‌های مجازی داشته باشید. باید اطمینان جاصل کنید که برنامه‌ریزی شما در این حوزه به درستی انجام می‌شود.

بررسی و مستندسازی روند فروش

آیا فرآیند فروش خود را براساس کیفیت مشتریان و رشد مشتریان در نظر گرفتید؟

آیا همه افراد در تیم فروش با برنامه‌ریزی شما و رسیدن به چشم انداز فعالیت می‌کنند؟ آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما مناسب‌سازی شده است و آیا آنالیزی رو آن انجام می‌شود یا خیر؟

پیگیری پیشرفت و توسعه تاکتیک‌های شما

باید معیارهایی را تعیین کنید که به بتوان با آن میزان موفقیت برتامه‌ریزی‌های خود را به دست بیاورید. باید اطمینان حاصل کنید که افراد تیم‌های شما به درستی انتخاب شدند. باید جلسات منظم برگزار شود و گزارش‌های دوره‌ای دریافت و بررسی شوند.

این جلسات اشتباهات فردی را کاهش می‌دهند.

 

 

منبع: thewholebraingroup
داوود عباسی
داوود عباسی
من هم مثل خیلی ها قبل از دانشگاه توی برقراری ارتباط مشکل داشتم، اما انقدر فعالیت هام توی این دوره زیاد شد که چندین ماه در قسمت ارتباط با مشتریان پازلی کار می کردم و الان هم مدیر تولید محتوا هستم :) به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *