پکیج آیکون های شخصی

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

آیکون ها از جمله ابزارهایی هستند که هر طراحی به آن ها نیاز دارد. چه طراح وب باشید و چه در طراحی اپلیکیشن خود به آیکون هایی جذاب و کاربر پسند نیاز داشته باشید. آیکون های زیبا از جمله عواملی هستند که به هر سایت و اپلیکیشنی جلوه خاصی می بخشند و باعث جلب توجه مخاطبان شما می شوند. به همین دلیل ما در جعبه ابزار پازلی پکیج های آیکون متفاوتی رو قرار دادیم که شما میتونید متناسب با نیازتون از هر کدوم از این پکیج ها استفاده کنید.

بسته ای که پیش روی شماست، پکیج آیکون های شخصی هست که برای استفاده های شخصی و سازمانی تهیه شده است. اگر قصد طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن شخصی یا سازمانی دارید این بسته میتونه آیکون های جذاب و زیبایی رو در اختیار شما قرار بده.

در این بسته ۱۰ پوشه از آیکون های مختلف قرار داره و در هر پوشه نیز ده ها آیکون زیبا و کاربر پسند با طراحی به روز قرار دارد. تمام پوشه ها و آیکون ها به طور کامل دسته بندی و تفکیک شده و در تمام فرمت های رایج، در اختیار شما قرار گرفته اند.

تمام ایکون های موجود در این بسته در همه فرمت های زیر موجود هستند:

png – psd – eps – svg – font

تنها نمونه هایی از آیکون های موجود در این بسته رو می تونید در تصاویر مرتبط با این بسته مشاهد کنید.

استفاده از  این بسته رو به همه طراحان وب سایت و اپلیکیشن توصیه میکنیم.

همین الان دانلود کنین و اپلیکیشن هاتون رو خوشگل تر کنین 

به اشتراک بگذارید:

سید مصطفی موسوی نژاد
سید مصطفی موسوی نژاد
کلا دوست دارم همه چی یاد بگیرم ولی به طراحی علاقه شدیدی دارم و در حال یادگیریم شدییییدಠಠ. یه مدت برنامه‌نویس بودم و یه چیزایی بلدمッ ورزش حرفه ایم هم فوتساله ヅ یه روزم میرسه که گیتار بزنم ♫

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن