مصاحبه با محمد باقری (نمایندگی پازلی)-اپلیکیشن-ساز-آنلاین-پازلی-puzzley.ir-puzzley
مصاحبه با مسعود دانشی (نمایندگی پازلی)
دی ۱۱, ۱۳۹۶
آموزش-ترفند-پرداخت-درون-برنامه-ای-با-درگاه-بانکی---اپلیکیشن-ساز-آنلاین-پازلی-۴
آموزش ترفند پرداخت درون برنامه ای با درگاه بانکی
دی ۱۸, ۱۳۹۶
نمایش همه

مصاحبه با عباس احمدی (نمایندگی پازلی)

مصاحبه-با-عباس-احمدی-نمایندگی-پازلی-اپلیکیشن-ساز-آنلاین-پازلی-puzzley.ir-puzzley

سلام عرض میکنم خدمت همراهان همیشگی سایت پازلی، من داوود عباسی با یک مصاحبه دیگه، در خدمت جناب اقای احمدی یکی دیگه از نمایندگی های خوبمون هستم و امیدوارم از این مصاحبه هم مثل مصاحبه های قبلی بهره کافی رو ببرید.

دعوت می کنم این مصاحبه رو در بلاگ پازلی دنبال کنید:

فایل صوتی مصاحبه

 

 

_ سلام وقتتون بخیر. خیلی خوشحالم که در خدمتتون هستم. لطفا خودتون رو به صورت کوتاه معرفی کنید؟

+ سلام آقای مهندس عباسی، خسته نباشید، کوچیک شما عباس احمدی هستم در خدمت شمام.

_ میتونم بپرسم از چه طریقی با پازلی آشنا شدید؟

+ من از طریق جستجو تو اینترنت آشنا شدم.

_ قبل از اینکه با پازلی آشنا بشید به چه کاری مشغول بودید و الان در کنار پازلی چه کار دیگه ای انجام میدید؟

+ طراحی سایت، طراحی قالب های وردپرس، فروش سامانه پیامکی، فروش پنل ها، پنل سامانه پیامکی، فروش کارت شارژ، پرداخت قبوض.

_ پازلی چه ویژگی هایی در اختیار شما قرار میده که شما اون رو انتخاب کردید؟

+ قیمت و امکانات خوبش.

_ چی شد که به سمت تولید و فروش اپلیکیشن های موبایل رفتید و کسب و کار تولید اپلیکیشن رو شروع کردید؟

+ در دنیای امروزه موبایل تو دست کاربرا بیشتر رقابت پیدا کرده، و بیشتر هم تو تلگرام همه سمت کانال تلگرام برن. کانال یک مشکلی که داشت اینه که برنامه هاش دسته بندی شده نیست، من گفتم بیام یه چیزی تولید کنم به عنوان اپلیکیشن که برنامه ها رو دسته بندی کنه و در اختیار کاربران قرار بده، من چون نماینده پنل پیامکی و فروشگاه ساز هستم، گفتم اپلیکیشنش رو هم در کنارش داشته باشم، که بتونم اپلیکیشن تولید کنم و به کاربرا ارائه بدم، و گفتم حتی فروش بیشتری هم خواهد داشت. البته یه سری نواقص تو خودم هست که زمان کافی ای رو ندارم.

_ روش بازاریابی و جذب مشتری تون چیه و چجوری اپلیکیشن رو به فروش میرسونید و اگر راهنمایی یا ترفند خاصی هست که بخواین اون رو با افرادی که تازه وارد این حوزه میخوان بشن درمیون بذارید، اون ها رو مطرح کنید؟

+ معرفی و ساخت نمونه اپلیکیشن و نمونه کاتالوگ، معرفی محصول، نشون دادن امکانات اپلیکیشن به کاربرا یا شرکت یا فروشگاه.

_ به عنوان کسی که داره به صورت نمایندگی با یه شرکت دیگه ای کار میکنه تا حالا با چه مشکلاتی مواجه شدید و چجوری اون مشکلات رو برطرف کردید؟

+ آقای مهندس من با شرکت شما خیلی خوب کار میکنم، حالا مشکل خاصی ندارم، تنها یه کوچولو نواقصی که داره، پشتیبانیش هم خوبه نمیگم بده، هر سوالی که من از شرکت شما پرسیدم، خوب برام جواب داده، خوب مفهومش رو برام رسونده. حتی اون اموزش هایی که داخل سایت تون هست، اونا رو هم من خوندم خیلی عالی بوده ان، حتی موقعی هم مشکل برخوردم، آموزش هایی که توی سایت بوده خیلی کمک کرده، یا حتی اون لینک های آموزش هایی که برام فرستادید یا آموزش هایی که صوتی برام ارسال کردید، خیلی خوب بوده، فقط تنها مشکلی که هست پشتیبانی ۲۴ ساعته یا ۱۲ ساعته باشه، صبح نباشه تا ساعت ۳، بعد ۳ من تماس میگیرم، دیگه موفق نمیشم جوابمو دریافت کنم، یا عصر یا شب، اگ پشتیبانی ساعت ۳ به بعد هم براش یه برنامه ریزی کنید تا ساعت ۸،۹ شب یا ساعت ۱۰ برنامه ریزی کنید، داشته باشید بهتره. ممنون میشم.

_ چرا برای ساخت اپلیکیشن، استفاده از اپلیکیشن سازها رو به برنامه نویسی ترجیح میدید؟

+ کسی که دانشی برای برنامه نویسی نداشته باشه خوب قطعا از این روش استفاده میکنه، هم سریع تر انجام میشه، هم امکاناتش نسبت به برنامه نویسی بهتره ولی یکم سرعتش پایینه، خوب بالاخره هر کی که دانشش رو نداشته باشه اینجوری هست.

_ میتونم بپرسم تا حالا با چه جاهایی برای ساخت اپلیکیشن همکاری کردید و کلا برای چه مجموعه هایی  اپلیکیشن ایجاد کردید؟

+ من والا به تازگی نمایندگی شرکت شما شدم، فعلا به چندجا مراجعه کردم، ولی فعلا اپلیکیشن براشون نمیخوام درست کنم. دوست دارم اول اپلیکیشن مربوط به فروشگاه خودم رو بسازم، هم یه نمونه کاری میشه برای خودم و برای معرفی محصولم به شرکت ها و هیئت های مذهبی، هم بالاخره دست خالی نرم. چون اپلیکیشن تو فضای مجازی ساخته میشه و برنامه نویسی میشه، حداقل باید یه نمونه کار، یه چیزی به شرکت ها و فروشگاه ها نشون بدیم. تشویق بشن بیان بسازیم براشون. همینجوری زبانی توضیح دادن، تلفنی توضیح دادن به نظر من ارزش کار رو میاره پایین.

_ از درآمد خودتون و کلا کار تولید اپلیکیشن راضی هستید یا نه؟

+ آقای مهندس خوبه، بد نیست.

_ آینده بازار اپلیکیشن ها رو چجوری تصور میکنید؟

+ آینده خوبیه، مثل یه کتاب الکترونیکی که همیشه همراه همه ست و میتونن از اون استفاده کنن. البته اگر هر اپلیکیشنی امکاناتی که روز مره هر فردی رو انجام بده، به نظر من آینده خوبی خواهد داشت.

_ پیشنهادتون برای بهتر شدن پازلی چیه و کلا چه کمبودهایی حس میکنید؟

+ من پیشنهادم، البته همه چی خوبه ها، آموزش هایی که توی سایت گذاشتید، نواقصی نمیبینم، ولی به نظر من اگر پشتیبانی ۲۴ ساعته باشه، منی که بیشتر بعد از ظهر ها یا شب ها نرم افزارم رو دارم درست میکنم، به یه مشکلی بر میخورم، مجبورم یک روز کاری صبر کنم، تا مشکلم برطرف بشه، همون موقع پشتیبانی انجام بشه، به مشکلی که برخورد کردم سریع به جواب برسم، قطعا پشتیبانی شرکت پازلی بهتر از این میشه.

_ سوال آخرم اینه که پازلی رو برای کار به کس دیگه ای پیشنهاد میدید یا نه؟

+ بله، قطعا، چون ازش راضی هستم.

_ خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید و زمانی که صرف کردید بابت این مصاحبه اگر نکته خاصی یا حرف خاصی هست، من در خدمتتون هستم.

+ خواهش میکنم آقای مهندس، نظرلطفتونه، مرسی، ممنونم.

_ سپاس از شما خدانگهدار!

+ خواهش میکنم، موفق و موید باشید، تشکر!

 

برای اطلاع از جزئیات پنل نمایندگی میتونید به این لینک مراجعه کنید.

داوود عباسی
داوود عباسی
من هم مثل خیلی ها قبل از دانشگاه توی برقراری ارتباط مشکل داشتم، اما انقدر فعالیت هام توی این دوره زیاد شد که چندین ماه در قسمت ارتباط با مشتریان پازلی کار می کردم و الان هم مدیر تولید محتوا هستم :) به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *