رونمایی از نسخه البرز پازلی | به صلابت البرز، به شکوه دماوند

نسخه البرز رونمایی از نسخه البرز پازلی سرعت بالا، عملکرد بی‌نظیر و پشتیبانی همه‌جانبه
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان همیشگی پازلی.
امروز با یک خبر بسیار خوب براتون اومدیم که براش بسیار هیجان داریم :))
امروز ۱۹ آذر سالگرد تولد ۴ سالگی پازلی هست
خیلی خوشحالیم از اینکه در طول این ۴ سال در کنار شما یادگرفتیم و بزرگ شدیم
با افتخار به گذشته و امید به آینده هر روز بهتر و مستحکم‌تر در کنار شما قدم برمی‌داریم.
خبر خیلی خوب اینکه به مناسبت تولد ۴ سالگی پازلی نسخه جدیدمون به نام البرز رو رونمایی می‌کنیم.
دعوت‌تون می‌کنم برای آشنایی با ویژگی‌های نسخه البرز با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

چرا البرز؟

رشته کوه البرز به عنوان یکی از بزرگترین رشته کوه‌های ایران از گذشته نماد ایستادگی و مقاومت بوده و همیشه به عنوان مظهر سربلندی از اون یاد می‌شه. ما سعی کردیم حسی که از البرز می‌گیریم رو در این نسخه به شما هم منتقل کنیم. حس غرور و سربلندی برای شما و ثبات و قدرت برای پنل‌کاربری و اپلیکیشن‌هایی که شما می‌سازید.

در نسخه البرز چه تغییراتی ایجاد شده است ؟
۱- به‌روزرسانی زیرساخت پازلی:

سرعت رشد تکنولوژی و تغییر نیازهای کاربران و سرویس‌ها، به صورت روزمره افزایش می‌یابد. ما هم بر این اساس، تمام زیرساخت پازلی رو مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا، به‌روزرسانی کردیم. نتیجه این به‌روزرسانی، سرعت و امنیت بالاتر از قبل در پنل کاربری و اپلیکیشن‌ها می‌باشد.
در نسخه البرز همچنین با به‌روزرسانی‌های انجام شده، اپلیکیشن‌ها از آخرین ورژن اندروید پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت.

۲-پیاده‌سازی طرح تریال:

پیاده‌سازی این بخش نیاز به صرف زمان بسیار زیادی داشت و در طول سال گذشته عمده زمان تیم فنی را به خود معطوف کرده بود. تمامی زیرساخت نیاز به بازطراحی داشتند و به نحوی که علاوه بر کاهش تبعات جانبی، تجربه خرید اپلیکیشن بهتری را نیز برای کاربران فراهم کند. همان‌طور که در جریان هستید در طرح‌های قبلی خرید پنل، امکان خرید اپلیکیشن به‌صورت جداگانه موجود نبود و زمان استفاده تمامی اپلیکیشن‌ها با هم محاسبه می‌شدند. در پنل جدید علاوه بر امکان تست رایگان ۱۴ روزه تمامی ابزارها، امکان خرید اپلیکشن به صورت جداگانه پیاده‌سازی شده‌است و زمان هر اعتبار اپلیکیشن به صورت جداگانه و از زمان خرید آن محاسبه می‌شود. قطعا پیاده‌سازی این قابلیت کمک شایانی را به کاربرانی خواهد کرد که قصد خرید و پیاده‌سازی چند اپلیکیشن را داشته باشند.

۳- پنل کار تیمی:

در نسخه البرز پازلی، یک طرح جدید به نام کارتیمی به طرح‌های قبلی اضافه شده‌است که شما می‌توانید در قالب تیم و با سطح دسترسی‌های مختلف به ابزارها و بخش‌های پنل دسترسی داشته باشید. در طرح جدید این امکان برای دسترسی همزمان ۵ نفر فراهم شده‌است که در قالب یک گروه یا استارتاپ می‌توانید از اجزای مختلف اپلیکیشن استفاده کنید.

۴-سرویس جدید موکاپ‌ساز:

موکاپ همواره یکی از ابزارهایی است که هنگام تبلیغات و انتشار اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های گوناگون کاربرد دارد. موکاپ به شما این امکان را می‌دهد که از اپلیکیشن خود تصاویری در محیط‌های واقعی داشته باشید.
اما برای ساخت موکاپ به ابزارهای طراحی مثل فوتوشاپ یا ابزارهای آنلاین خارجی نیازمند هستیم که به دلیل مشکلات پرداخت و هزینه بالا تقریبا غیرقابل استفاده می‌باشند.
به همین دلیل ما در پازلی سعی کردیم با توسعه محصول جدید این فرآیند را به ساده‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنیم و بسیار مفتخریم که امروز، سرویس جدیدی با نام موکاپ‌ساز پازلی را به شما معرفی می‌کنیم.
این سرویس، امکان ساخت انواع موکاپ را برای شما فراهم می‌کند و دیگر دغدغهٰ‌ای برای تصاویر نمونه انتشار اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های مختلف، تبلیغات اپلیکیشن و بسیاری از کاربردهای دیگر نخواهید داشت. با چند کلیک ساده می‌توانید موکاپ‌های مختلف را از صفحات اپلیکیشن خودتون بسازید. این سرویس از طریق آدرس موکاپ‌ساز.کام یا از پنل‌کاربری خودتون در دسترس می‌باشد.

۵-افزونه تپسل:

همون‌طور که می‌دونید سرویس تبلیغات تپسل ابزار بهینه‌ای برای تبلیغات در اپلیکیشن را پیاده‌سازی کرده‌است. در نسخه البرز پازلی این ابزار را به طور کامل بازنویسی کردیم و با رابط کاربری بسیار کاراتر در اختیار شما قرار دادیم که از طریق اون می‌تونید در اپلیکیشن خود کسب درآمد داشته باشید.

۶- افزونه نمایش Pdf:

افزونه نمایش Pdf ابزار خوبی برای نمایش pdf در اپلیکیشن را در اختیار شما قرار می‌دهد. این افزونه قابلیت نمایش مستقیم فایل و یا تعریف دکمه و متن را به سادگی فراهم کرده‌است.

۷- تغییر فونت اپلیکیشن:

در طول چند ماه گذشته درخواست‌های مختلفی از سمت کاربران پازلی برای اضافه‌کردن امکان تغییر فونت داشتیم. دربه‌روزرسانی جدید با قراردادن فونت‌های جذاب و کاربردی وب این امکان را در پنل‌کاربری و تب طراحی و صفحه‌بندی فراهم کردیم.

۸- بازطراحی وب‌سایت:

همان‌طور که اطلاع دارید ما از حدود یک سال پیش شروع به باز طراحی تمامی بخش‌های کاربری پازلی کردیم. در ابتدا که طراحی‌ ویژه‌ای رو برای اپلیکیشن‌های پازلی اعمال شد و بعد از آن بازطراحی پنل کاربری و اکنون که با بازطراحی وب‌سایت تمامی قسمت‌های این پازل تکمیل شده است.
در نسخه البرز سعی کردیم رابط کاربری جذاب و باحال و هوای جدید و همسو با سایر بخش‌ها را برای وبسایت در نظر بگیریم، تا شما در هنگام استفاده از پازلی احساس بهتری را تجربه کنید.

۹- افزایش ساعات پشتیبانی:

پشتیانی مستمر و همه جانبه همواره یکی از نقاط توجه و تمایز ما بوده است. خوشحالیم به اطلاعتون برسونیم همزمان با رونمایی از نسخه البرز و با تکمیل تیم ارتباط با مشتری و افزایش ساعات پشتیانی، در روزهای کاری و از ساعت ۸ تا ۲۰ درخدمت شما هستیم.

برای تجمیع تمامی این به‌روزرسانی‌ها، ساعت‌های بسیاری از برنامه‌ریزی و کدنویسی و فنجون‌های بسیاری از قهوه صرف شده‌است:) امیدواریم از تمامی این به‌روزرسانی ها لذت ببرید و حتما نظرات خودتون رو با ما درمیون بزارید 🙂

به اشتراک بگذارید:

محمدحسین محسنی
محمدحسین محسنی

مطالب پر بازدید:

2 Comments

  1. ممد گفت:

    سلام
    به به تبریک میگم و خسته نباشید
    فونت ها تغییر نمیکنه فقط! بعد اگر میشد ما خودمون فونت دلخواه رو اپلود کنیم عالی می شد 🙁

    • داوود عباسی گفت:

      سلام وقتتون بخیر

      ممنون از شما
      این مشکل رو حتما با بخش پشتیبانی در میون بذارید تا بررسی بشه

      موفق باشید
      روزتون خوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن