به‌روزرسانی جدید پازلی در بهمن‌ماه ۹۸
۱۸ اسفند، ۱۳۹۸
افزونه رایچت | آموزش راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین در اپلیکیشن
۱۸ اسفند، ۱۳۹۸

افزونه رایچت به پازلی اضافه شد.

رایچت، یک سرویس ایرانی گفتگوی آنلاین با مشتریان با تیمی فوق‌العاده از این به بعد در جمع خانواده پازلی همراه ما خواهد بود.

با اضافه‌کردن افزونه رایچت به اپلیکیشن شما می‌توانید بستر گفتگوی آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کنید.

پازلی سعی دارد همیشه همراه شما بوده و از لحظه شروع تا انتهای مسیر در کنار شما باشد.

در زمان شروع فعالیت کسب و کار، شما نیاز به ارتباط موثر با مشتریان خود دارید.

مهمترین عامل در ایجاد وفاداری مشتری، برقراری ارتباط مستقیم است.

ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان در مرحله اول به ایجاد اعتماد منجر می‌شود و در مراحل بعدی جذب و همراهی همیشگی مخاطب را به همراه دارد.

ارتباط از روش‌های مختلفی مثل سیستم تیکت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، تماس تلفنی، چت آنلاین و … امکان‌پذیر است.

یکی از بهترین راه‌ها که تاثیر زیادی در ارتباط مشتریان با کسب و کار ما دارد، ارتباط از طریق گفتگوی آنلاین و لحظه‌ای است.

ما در پازلی همیشه با درخواست‌های زیادی از سمت کاربران، برای اضافه‌شدن سیستم گفتگوی آنلاین در اپلیکیشن‌ها، مواجه بوده‌ایم.

و در انتها دعوت می‌کنیم تا با رایچت از زبان خودشان بیشتر آشنا شوید:

“رایچت، سریع‌ترین روش برای پشتیبانی – کارآمدترین سیستم برای فروش

هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب به‌وسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست. مشتریان راضی‌تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت‌های ماست. رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که می‌توانید از طریق کامپیوتر شخصی، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید. هنوز اول راهیم …”

پازلی همیشه سعی دارد سرویس باکیفیتی را ارائه دهد و همیشه برای انتخاب ابزارها و اضافهشدن آنها به سیستم، دقت خاصی دارد. به اعتقاد ما شما لیاقت بهترین‌ها را دارید و همیشه در مسیر پیشرفت همراه ما بوده‌اید و ما هم همیشه خود را همراه شما می‌دانیم.

همین الآن می‌توانید افزونه رایچت را در پنل پازلی به اپلیکیشن خود اضافه کنید و از ویژگی‌های آن لذت ببرید.

آموزش افزونه رایچت

برای ارتقا پلن و استفاده از امکانات بیشتر سرویس رایچت، می‌توانید از کد تخفیف  زیر استفاده کنید:

Puzzley-active

داوود عباسی
داوود عباسی
من هم مثل خیلی ها قبل از دانشگاه توی برقراری ارتباط مشکل داشتم، اما انقدر فعالیت هام توی این دوره زیاد شد که چندین ماه در قسمت ارتباط با مشتریان پازلی کار می کردم و الان هم مدیر تولید محتوا هستم :) به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *