به‌روزرسانی جدید پازلی در اردیبهشت‌ماه ۹۹
۳۱ خرداد، ۱۳۹۹
به‌روزرسانی جدید پازلی در خرداد‌ماه ۹۹-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 5
به‌روزرسانی جدید پازلی در خرداد‌ماه ۹۹
۳۱ خرداد، ۱۳۹۹
نمایش همه

راهنمای ارسال تیکت | راهی برای مطرح‌کردن مشکلات و پیگیری بهتر

راهنمای ارسال تیکت - راهی برای مطرح‌کردن مشکلات و پیگیری بهتر - اپلیکیشن ساز موبایل پازلی - puzzley ۵

با ارسال تیکت شما می‌تونید مشکلات‌تون رو برای کارشناسان ارتباط با مشتری پازلی مطرح کنید تا مورد بررسی قرار بگیره و نتیجه‌ بهت‌تون اطلاع‌ داده بشه. تیکت (Ticket) یک اصطلاح بین المللی به معنی پرسیدن سوال کتبی از پشتیبانی است که مشتری درخواست خودش رو در قالب تیکت پشتیبانی، ارسال می‌کنه. در این مطلب میخوام بخش ”تیکت” رو براتون توضیح بدم. در ادامه مطلب با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

راهنمای ارسال تیکت

در ابتدای ورود به پازلی، صفحه اپلیکیشن‌ها رو، همانند تصویر زیر، مشاهده می‌کنید. در منوی راست این داشبورد، بخش‌های مختلفی وجود داره که از طریق اون می‌تونید به بخش ”تیکت” همونطور که در تصویر مشخص‌شده دسترسی داشته باشین:

راهنمای ارسال تیکت - راهی برای مطرح‌کردن مشکلات و پیگیری بهتر - اپلیکیشن ساز موبایل پازلی - puzzley 1

بعد از کلیک روی  قسمت ”تیکت” دو گزینه ”ایجاد تیکت جدید” و ”لیست تیکت‌ها” برای شما نمایش داده می‌شه.

اول از همه بریم سراغ توضیحات ”ایجاد تیکت جدید”، پس روی این قسمت کلیک کنید:

راهنمای ارسال تیکت - راهی برای مطرح‌کردن مشکلات و پیگیری بهتر - اپلیکیشن ساز موبایل پازلی - puzzley 2

بعد از کلیک روی گزینه ”ایجاد تیکت جدید” وارد این صفحه خواهید شد، که اینجا می‌تونید تیکت‌تون رو بنویسید و برای کارشناسان ارتباط با مشتری پازلی ارسال کنید:

راهنمای ارسال تیکت - راهی برای مطرح‌کردن مشکلات و پیگیری بهتر - اپلیکیشن ساز موبایل پازلی - puzzley 3

۱-عنوان: در این قسمت می‌تونید موضوع کلی تیکت‌تون رو بنویسید.
۲-دپارتمان: زمانی که روی این قسمت کلیک کنید چهار دسته‌بندی باز می‌شه، که می‌تونید با توجه به موضوع تیکت‌تون یکی از این دسته‌بندی‌ها رو انتخاب کنید:

  • فنی: اگر پیام شما مربوط به اشکالات فنی سیستم یا اپلیکیشن هست این گزینه رو انتخاب کنید.
  • فروش: در صورتیکه پیام شما مربوط به هزینه‌ها یا سفارش‌ است از این گزینه استفاده کنید.
  • طراحی: برای سوالات مربوط به طراحی اپلیکیشن‌، از این گزینه استفاده کنید.
  • پشتیبانی: از این گزینه زمانی استفاده کنید که هر گونه سوال و یا مشکل نسبت به سیستم دارید و مربوط به دسته‌بندی‌های بالا نمی‌شه.

۳-اهمیت: زمانی که روی این قسمت کلیک کنید سه حالت کم، متوسط و زیاد برای شما نمایش داده می‌شه، که می‌تونید با توجه به میزان اهمیت موضوع تیکت‌تون، یکی از این حالت‌ها رو انتخاب کنید.

۴-پیام: در این قسمت می‌تونید متن تیکت رو تایپ کنید و مشکل مد‌نظر رو مطرح کنید.

۵-فایل پیوست تیکت: اگر فایلی دارید که می‌خواین همکاران من در بخش پشتیبانی ببینند، می‌تونید از این قسمت فایل‌تون رو پیوست کنید.

۶-ارسال: بعد از زدن دکمه ”ارسال” تیکت شما برای بخش ارتباط با مشتری پازلی ارسال خواهد شد و مورد بررسی قرار می‌گیره.

در ادامه بریم سراغ توضیحات ”لیست تیکت‌ها”، پس روی این قسمت کلیک کنید:

۱-شناسه: هر تیکتی که ارسال می‌کنید یک شناسه مخصوص به خودش رو داره که با اون می‌تونید تیکت رو پیگیری کنید.

۲-دپارتمان: دپارتمان انتخاب‌شده در زمان ارسال تیکت، اینجا نمایش داده می‌شه.

۳-عنوان: همون عنوانی هست که زمان نوشتن تیکت مشخص کردید.

۴-وضعیت: سه حالت وضعیت داریم که از سمت پشتیبان‌های پازلی مشخص می‌شه:

  • باز: این وضعیت زمانی نمایش داده می‌شه که تیکت شما ارسال شده و هنوز از سمت پشتیبان‌های پازلی بررسی نشده است.
  • درحال بررسی: زمانی که تیکت شما از سمت پشتیبان‌های پازلی خونده شده و در حال بررسی هست، این وضعیت رو مشاهده خواهید کرد.
  • پاسخ داده شده: زمانی که پشتیبان‌های پازلی به تیکت شما رسیدگی می‌کنند و پاسخ میدن، این وضعیت نمایش داده می‌شه.
  • بسته: بعد از اتمام مکالمه، تیکت شما توسط پشتیبان‌های پازلی در وضعیت بسته قرار خواهد گرفت.

۵-اهمیت: میزان اهمیت رو هم که خودتون زمان نوشتن تیکت مشخص کردید.

۶-آخرین بروز‌رسانی: زمان و تاریخ آخرین تغییری که در وضعیت تیکت شما انجام شده رو در این قسمت مشاهده می‌کنید.

۷-جستجو کن: برای پیدا کردن راحت‌تر تیکت مورد نظر می‌تونید از این قسمت استفاده کنید.

برای ارسال تیکت همین الان وارد پنل کاربری‌تون بشید.
پنل کاربری پازلی

امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشه و منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

 

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم :) اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم :) به طراحی UI/UX علاقه دارم و توی این زمینه درحال یادگیریم.همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم.کتاب خوندن رو دوست دارم مخصوصا خوندن شعرهای فاضل نظری :) عاشق نقاشی، شنا و موسیقیم و از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم و چشم قلبی میشم.دست من باشه همینجوری اینجا براتون از خودم می‌نویسم :d ولی اینجا کاراکترهاش محدوده هاهاهااااا :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *