آموزش افزونه‌ی توئیتر

-آموزش افزونه‌ی توئیتر -اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 3
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

شما می‌توانید در ساخت اپلیکیشن‌تان از افزونه‌ی توئیتر استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا پست‌های حساب‌کاربری توئیتر مورد نظرتان را در اپلیکیشن نمایش بدهید تا کاربرها به راحتی بتوانند به توئیتر شما دسترسی داشته باشند و پست‌های جدیدتان را ببینند. در این آموزش می‌خواهم نحوه کار با ”افزونه‌ی توئیتر” را برایتان توضیح بدهم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر است. روزانه میلیون‌ها نفر در توییتر مطالب و عکس‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. این شبکه مکان بسیار خوبی برای سرگرمی، ارتباط با دوستان، با خبرشدن از بازیگران و فوتبالیست‌های مورد علاقه و در نهایت منبعی عالی برای اطلاعات مختلف می‌باشد. هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه‌دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع مورد‌علاقه و به اشتراک‌گذاشتن آن با دیگران است.
پازلی برای شما این افزونه را در پنل کاربری قرار داده است تا بتوانید پست‌های توییتر خود را به کاربران نمایش دهید.
کار با این افزونه بسیار راحت است 🙂
در ابتدا، همینطور که در تصویر زیر می‌بینید در فیلد ”شناسه کاربری شما در توییتر”، باید نام حساب‌کاربری موردنظرتان را وارد کنید و دکمه‌ی ذخیره تغییرات را کلیک کنید.
نکته: برای اتصال و استفاده از این افزونه باید فیلترشکن‌تان فعال باشد.
-آموزش افزونه‌ی توئیتر -اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 2بعد از اینکه اتصال انجام شد، مثل تصویر زیر، پست‌های توئیتر در اپلیکیشن شما برای کاربرهایتان نمایش داده می‌شود.
-آموزش افزونه‌ی توئیتر -اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 2

همین الان از افزونه‌ی “توئیتر” در پنل کاربری‌تان در اپلیکیشن‌ساز پازلی استفاده کنید.

پنل کاربری پازلی

امیدوارم آموزش مفیدی برای شما باشه.

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن