تنظیمات هر تقویم در گوگل‌کلندر-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.ir 12
تنظیمات هر تقویم در گوگل‌کلندر
۴ شهریور، ۱۴۰۰
چطور بازاریابی محتوایی به کسب‌وکار ما کمک می‌کند؟-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.ir 1
چطور بازاریابی محتوایی به کسب‌وکار ما کمک می‌کند؟
۴ شهریور، ۱۴۰۰
زمان مطالعه: 4 دقیقه

موفقیت در فروش تا حد زیادی به روتینی که برای شما معمول است بستگی دارد. در روز فقط تعداد محدودی ساعت برای فروش وجود دارد. هرچه فروشندگان کارهای روتین خود را با مدیریت و مهارت بیشتری انجام دهند؛ زمان بیشتری را می‌توانند برای فعالیت‌های باارزش دیگر و یا حتی یادگیری خود اختصاص دهند. اما پایبندی به همان روند همیشگی چیز خوبی نیست. اگر به همان روش‌های گذشته و سنتی متکی باشید و هرگز چیز جدیدی را امتحان نکنید، فرصت‌های ارزشمند را از دست خواهید داد. بسیاری از خریداران هرگز از طریق کانال‌های سنتی به رادار شما نخواهند رسید. شاید آن‌ها ۲۰ سال است که فروشندگان خود را تغییر نداده‌اند و تنها در صورت مراجعه یک شریک تجاری معتمد، به سراغ فروشنده دیگری بروند. یا شاید آن‌ها در وهله اول از مشکل خود بی‌اطلاع باشند. برای یافتن این چشم‌اندازهای باارزش بالا، باید برخی از تکنیک‌ها را به بخش فروش خود اضافه کنید که در این مطلب قصد دارم ۵ ایده خلاقانه برای فروش را مطرح کنم.

با سایر کسب‌وکارها برای فروش همکاری کنید.

از تیم بازاریابی خود کمک بگیرید و با شرکت‌های دیگر با مخاطبان مشابه شریک شوید. در این حالت می‌توانید لیدهایی برای فروش از سایر شرکت‌ها دریافت کنید که برای تماس‌‌گرفتن شما، مشتریان مناسبی هستند. شما نیز در کسب‌وکارتان سعی کنید اطلاعات مشتریان‌تان را به‌صورت دقیق ثبت کنید. این روش مانند بازاریابی مشترک اما برای بخش فروش شما است. برای مثال در یک شرکت اپلیکیشن‌ساز شما می‌توانید با سایت‌سازها در ارتباط باشید و به جامعه مشتریان آن‌ها پیشنهاد تهیه یک اپلیکیشن برای وب‌سایت و کسب‌وکارشان بدهید. اما اگر مطمئن نیستید مشتریان شما از کدام شرکت‌ها خرید می‌کنند، می‌توانید از آن‌ها سؤالات زیر را بپرسید.

  • در حال حاضر در نظر دارید چه خریدهای دیگری را انجام بدهید؟
  • آخرین محصولی که خریداری کردید چیست؟
  • در آینده قصد دارید در کجا سرمایه‌گذاری کنید؟

این سؤالات به شما کمک خواهد کرد تا شرکت‌هایی را برای تبادل لید و کاربر انتخاب کرده و خودتان به سراغ مشتریان بالقوه بروید.

در رویدادهای مشتریان خود شرکت کنید.

حدس می‌زنید خریداران شما با چه کسانی معاشرت می‌کنند؟ سایر خریداران بالقوه.
به همین دلیل رویدادهایی که توسط مشتریان شما برگزار می‌شوند، معادن طلا برای آینده هستند. شک نکنید ارزش این را دارد که پس از ارتباط و ثبت خرید مشتری از شما، بازهم با مشتری ارتباط داشته باشید، حتی بیشتر از قبل این ارتباط را حفظ کنید. همچنین ممکن است شما با ارسال یک مطلب به مشتری‌هایتان که حس می‌کنید برای آن‌ها مفید است، حس خوبی به آن‌ها تزریق کنید. حتماً سعی کنید موفقیت‌ها و یا مناسبت‌های مختلف را به آن‌ها تبریک بگویید. ارتباطات قوی معمولاً شما را به رویدادهای حرفه‌ای دعوت می‌کند. بااین‌حال، شما همچنین باید وب‌سایت‌های آن‌ها را تحت‌نظر داشته باشید و یا در خبرنامه‌های آن‌ها مشترک شوید تا در صورت بروز رویدادی بدانید و آمادگی داشته باشید.

برای آن‌ها کتاب ارسال کنید.

چندین دلیل وجود دارد که ارسال یک کتاب برای مشتری احتمالی شما معمولاً جواب می‌دهد:
اول، تقریباً همه از مدیران عامل تا کارمندان ارشد دریافت بسته‌های پستی را دوست دارند.
در درجه دوم، گیرنده شما معمولاً احساس می‌کند که با پاسخ‌دادن به ایمیل شما یا تماس تلفنی با شما، در قبال این کار متقابل پاسخ می‌دهد. در نتیجه تماس‌های شما بی‌پاسخ و بی‌نتیجه نخواهد ماند.
سوم، شما این فرصت را دارید که با انتخاب کتابی متناسب با چالش‌ها و نیازهای خریدار، تخصص خود را به نمایش بگذارید.
شک نکنید ارسال بسته‌های پستی حاوی کتاب هرکسی را سر ذوق می‌آورد.
کتاب را به همراه یادداشتی درباره چرایی ارسال آن برای خریدار و یا مشتری خود ارسال کنید. برای مثال:
محمد عزیز
با توجه به تعاملاتی که داشتیم، حس می‌کنم این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا با چالشی که ذکر کردید راحت‌تر برخورد کنید. امیدوارم این کتاب برای شما مفید باشد.
اپلیکیشن‌ساز آنلاین پازلی

جلسات مشاوره رایگان ارائه دهید.

زمان ارزشمندترین چیزی است که یک فرد در اختیار دارد. بنابراین این تفکر که زمانی را صرف کنیم و در ازای آن چیزی نخواهیم احتمالاً مشکوک و غیرمنطقی به نظر می‌رسد. اما می‌تواند یک روش بسیار مؤثر برای یافتن چشم‌اندازهای مناسب باشد.
ابتدا مشتریان ایده‌آل خود را تعریف کنید: صنعت، بازار، اندازه شرکت، عنوان شغلی، موقعیت مکانی و غیره. سپس، چالشی را که اکثر این مشتریان با آن روبرو هستند آماده کنید. به عنوان مثال یک فروشنده که با شرکت‌های پزشکی کار می‌کند، ممکن است بر روی دشواری در تأمین بودجه توسط سرمایه‌گذاران خود، تمرکز کند.
هنگامی‌که چالشی را در ذهن خود دارید، مشاوره‌های رایگان ۲۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای با موضوع حل آن را به خریداران ارائه دهید. طول جلسه‌ای که انتخاب می‌کنید باید به‌اندازه و پیچیدگی موضوع و میانگین معامله شما بستگی داشته باشد. اگر تعداد محدودی مشتری باارزش دارید، مشاوره شما باید طولانی‌تر باشد.
این مشاوره‌ها شما را به‌عنوان یک متخصص در ذهن مشتری قرار خواهد داد و هنگامی‌که مشتریان به دنبال راه‌حل برای مشکلات خود هستند، شما به طور طبیعی یکی از اولین گزینه‌های آن‌ها خواهید بود. تصور کنید با اختصاص‌دادن مقداری زمان، چه شبکه‌سازی قوی خواهید کرد.

کارراه‌انداز باشید.

ایده خلاقانه آخر برای فروش این است که کارراه‌انداز باشید. اگر کمکی از شما برمی‌آید، آن را از مشتریان دریغ نکنید. برای مثال مشتری شما برای شروع کار نیاز به تهیه ‌هاست دارد و شما شرکت‌هایی مناسب برای تهیه‌ هاست می‌شناسید. در این موارد می‌توانید از مشتری با پرسیدن این سؤال که چطور می‌توانم به شما کمک کنم تا بهتر کار را شروع کنید؟ دلربایی کنید!

امیدوارم این ۵ ایده خلاقانه برای فروش برای شما کارساز باشد. شما برای فروش بیشتر از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید؟

اگر به دنبال توسعه مهارت‌های بازاریابی و فروش خود هستید توصیه می‌کنم مطالب زیر را مطالعه کنید:

۱۰ قانون فروش حرفه‌ای

روش‌های کسب درآمد از اپلیکیشن

فاطمه محسنی
فاطمه محسنی
بیست و اندی ساله و دانشجوی ادبیات انگلیسی ام ، از بچگی عاشق یادگرفتن زبان های جدید بودم و هنر و ادبیات بیشتر از هر چیزی توی دنیا منو ذوق زده میکنه . تو یه دنیای موازی ممکنه یه معلم ، پزشک ، روانشناس، نویسنده ویا حتی کتاب فروش باشم ولی الان با تمام توانم کنار شما پازلی هام و دوستتون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *