۱۹ راه جذب مشتری – تبلیغات بنری و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.ir 1
۱۹ راه جذب مشتری – تبلیغات بنری و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
۱۵ مهر، ۱۴۰۰
۱۹ کانال جذب مشتری – تبلیغات آفلاین-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.ir 3
۱۹ راه جذب مشتری – تبلیغات آفلاین
۱۵ مهر، ۱۴۰۰
نمایش همه

چند خط با کتاب «بازاریابی پرمحتوا»

چند خط با کتاب «بازاریابی پرمحتوا»-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.ir 1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جو پولیزی یکی از متخصصین برجسته در زمینه بازاریابی محتوا، در کتاب «بازاریابی پرمحتوا» توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با ایجاد محتوا، مشتری را جذب و او را دعوت به تعامل کرد. دیگر نمی‌توانیم با هر محتوایی مخاطب جذب کنیم. بازاریابی پرمحتوا، شما را به‌صورت گام‌به‌گام در فرآیند داستان‌سرایی که مشتریان را آگاه و سرگرم کند، راهنمایی می‌کند.

چند خط با کتاب «بازاریابی پرمحتوا»-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.ir 5رتبه کتاب: ۴.۰۱ از ۵
تعداد رای: ۱۱۰۰
تعداد صفحات: ۳۸۴ صفحه
نویسنده: جوی پولیزی
لینک گودریدز: “Epic Content Marketin”

کتاب «بازاریابی پرمحتوا» موارد زیر را به ما ارائه می‌کند:

  • مشخص کنید که برای جذب و حفظ مشتری، محتوای ما باید چه جایگاهی داشته باشد.
  • چشم‌انداز بازاریابی محتوایی خود را پیدا کنید و آن را توسعه دهید.
  • فرآیندی را برای ایجاد و بررسی عملکرد محتوا ایجاد کنید.
  • چگونه می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل برای جذب و رشد مخاطبین استفاده کنید.
  • اگر سیگنالی برای تغییر در شیوه بازاریابی دریافت نکرده‌اید باید بگوییم که شما از دنیا عقب افتاده‌اید و رقبا در حال کنار زدن شما هستند.
درس اول:

روش‌های قدیمی تبلیغات را کنار بگذارید و به سؤالات مشتریان خود فکر کنید و آن‌ها را با تولید محتوا پاسخ دهید. در حال حاضر افراد به دنبال راه‌حل مشکلات خود هستند. به همین دلیل روش‌های قدیمی تبلیغات نتایج خوبی ندارد. شما باید بر اساس سرویس یا محصول خود، سؤالات احتمالی را پیدا کنید و آن‌ها را در قالب محتوا پاسخ دهید.

درس دوم:

اگر می‌خواهید جایگاه مناسب خود را پیدا کنید، باید نیاز مخاطب را درک کنید. مخاطب زمانی به شما اعتماد می‌کند که محتوایی براساس نیاز او تولید کنید و او بتواند با محتوای شما ارتباط قرار کند. باید بدانید سن مخاطب‌تان چقدر است؟ چه درآمدی دارند؟ محصول شما چه کمکی به آن‌ها می‌کند؟

درس سوم:

شبکه‌های اجتماعی و سئو، ابزارهایی هستند که اگر می‌خواهید افراد مطالب شما را ببینند باید آن‌ها را یاد بگیرید. این روزها افراد برای اینکه راه‌حل مشکلات خود را پیدا کنند به موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند. حضور در این کانال‌ها و تولید محتوا می‌تواند منجر به جذب مخاطبی با سلیقه موردنظر شما شود.

اگر اهل خواندن کتاب هستید توصیه می‌کنم مطالب معرفی کتاب زیر را مطالعه کنید:

مراحل فروش خدمات از کتاب Selling the invisible

انگیزه: راهکاری نو برای خلق دنیایی نو

پنج درس مهم از کتاب “قدرت عادت”

سه کتاب حیاتی در مورد استراتژی سازمان

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *