بلاگ پازلی

بهمن ۱۶, ۱۳۹۴

روش های درست قیمت گذاری اپلیکیشن

همه ما هنگام انتشار اپ در بازار، دنبال بهترین قیمت گذاری هستیم. فرآیند قیمت گذاری اپلیکیشن کار آسانی نیست و به آمار هزینه های نگهداری نرم افزار، هزینه های اولیه،  تبلیغات، پرداخت های درون برنامه ای، تجربه کاربران و فاکتورهای بسیار دیگری بستگی دارد. اگر شما شناخت مناسبی از بازار داشته باشید عالی است، اما در غیر این صورت چطور؟ در ادامه تلاش می کنیم تا کمی فرآیند قیمت گذاری درست نرم افزار ها را روشن تر کنیم.
بهمن ۱۵, ۱۳۹۴

چهار نکته مهم که در ساخت اپلیکیشن نادیده گرفته می شوند (قسمت اول)

اغلب کسب و کار ها چیزی بین چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان برای ساخت اپلیکیشن هزینه می­ کنند. اما متاسفانه، گاهی اوقات این اپلیکیشن ها به محض انتشار با شکست مواجه می­ شوند. در واقع، اشکالات اصلی در حین مراحل برنامه­ ریزی، انتخاب استراتژی، و در آخر خود ساخت اپلیکیشن اتفاق می افتند. ورود به دنیای موبایل و توسعه کسب و کارها نیازمند برنامه ریزی و تدوین استراتژی مناسب است. اما قبل از تدوین و اجرای هر استراتژی، شما باید بدانید ساختن چه اپلیکیشنی به دردتان می خورد. 
بهمن ۱۱, ۱۳۹۴

مزایای حساب های کاربری مدت دار، به خرید یک باره اپلیکیشن (قسمت اول)

اگر می­ خواهید برای خودتون نرم افزار موبایل بسازید ، اساسا دوتا انتخاب دارید: به یک شرکت سفارش نرم­ افزار بدهید و هزینه رو یکجا پرداخت کنید، و یا در سایتی مثل پازلی اشتراک عضویت بگیرید. اما مزایای اشتراک عضویت در ساخت نرم افزار موبایل چیست؟
دی ۲۰, ۱۳۹۴

۳ برداشت اشتباه در بازاریابی کسب و کارتون

هر روز کسب و کار های بیشتر و بیشتری ظاهر می شوند.  شما به آسانی می­ توانید شرکت نرم افزاری خودتان را راه اندازی کنید،  اما برای به دست آوردن رهبری و حفظ اون چه برنامه­ ای دارید؟ داشتن یک وبسایت می­تونه مفید باشه، اما قطعا شما دوست ندارید قربانی استدلال های غلط در بازاریابی بشید. در ادامه پازلی سه باور غلط اما رایج در مورد عصر جدید بازاریابی رو گردآوری کرده:
دی ۱۸, ۱۳۹۴

رهایی از بند پروژه های تکراری

یکی از شگرف­ترین و برجسته­ ترین یافته ­ها از تحقیقات، نشان می­ دهد که بیش از نیمی از برنامه نویسان، به طور متوسط، سالیانه فقط یک پروژه ساختن نرم ­افزار موبایل کاربردی انجام می دهند. اصلی­ ترین دلیلی که توسعه ­دهندگان، وقت خود را در پروژه های ساخت اپلیکیشن ­های موبایل سرمایه ­گذاری نمی ­کنند، نیاز به دامنه ای گسترده از تخصص ها و مهارت هاست. شما هم باید گرافیست باشید، هم طراح رابط کاربری، معمار و مهندس نرم افزار و …
مهر ۱۴, ۱۳۹۴

سونامی هوشمند: ضریب نفوذ موبایل در ایران، بیش از ۱۳۰%!

با گسترش ضریب نفوذ موبایل در ایران رسیدن به ضریب بیش از ۱۳۰ %، جامعه کوچک اما روبه‌رشد موبایل‌داران سال‌هاست تبدیل به یک بازار گسترده برای ارایه‌ی محصولات و خدمات و جذب مخاطبین شده‌است.هر روز در پیرامون خود شاهد افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند هستیم. این امر تا جایی پیش می رود که گوشی‌های هوشمند را در دست میانسالان، پدران و حتی مادربزرگ های خود نیز می‌بینیم!