بلاگ پازلی

مزایای حساب های کاربری مدت دار، به خرید یک باره اپلیکیشن (قسمت دوم)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در قسمت اول، امکان ویرایش محتویات برنامه توسط خودتون و مراقبت دائم از عملکرد فنی نرم افزارتون رو به عنوان مزیت های تولید نرم افزار با مدل خرید حق عضویت کاربری پازلی بیان کردیم.

در این قسمت به سومین دلیل برتری حساب های کاربری مدت دار می پردازیم و از ضعف های سفارش و خرید یک باره اپلیکیشن بیشتر با هم حرف میزنیم.

دلایل قاطع برای مدل حق عضویت :

۳- غزال تیزپای تکنولوژی

تکنولوژی دائما درحال تغییر و توسعه است. هر روزه ابزار و امکانات جدیدی تولید شده جایگزین محصولات و تکنولوژی های پیشین می شوند. مثلا اگر صاحب جدیدترین و پیشرفته ترین تلفن همراه بازار باشید، برتری تلفن هوشمند شما زیاد دوامی نخواهد داشت. کافی است به یاد تلفن های همراه اولیه بیافتید که در زمان خود پیشرفته ترین امکانات را داشتند، اما در حال حاضر ارزش آن ها با گوشت کوب دارای قابلیت مکالمه مقایسه می شود. می توان گفت در طبع جهان تکنولوژی وفایی نیست. همانطور که حکیم عمر خیام در این باره میفرماید:

برخیز و مخور غمِ جهانِ گُذران،
خوش باش و دمی به شادمانی گذران
در طَبْعِ جهان اگر وفایی بودی،
نوبت به تو خود نیامدی از دگران.

لیکن شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی به جدیت در تلاش است تا بهترین روش برای ساخت اپلیکیشن های موبایل(ازجمله اپلیکیشن نوبت دهی؛ اپلیکیشن حمل و نقل؛ اپلیکیشن آموزشی و …) باشد. بنابراین، ما با توسعه مداوم پازلی، بدون اتلاف وقت به پیروی از توصیه خیام برخواسته ایم و مثل چیتای داخل تصویر، برای راحتی شما غزال تیز پای فناوری را یک دم راحت نمی گذاریم.

ما در پازلی سعی می کنیم تا به تمامی انتظارات شما پاسخ بدیم. لیکن در گام­های سریع، دایما ابزارهای جدیدتری به پازلی اضافه می شوند که برای کاربرانی که حق عضویت پرداخت می کنند، تمامی این عملکردهای تازه، رایگان دردسترس هستند و شما می توانید  به راحتی از این ابزارها در ساخت اپ های خود مانند ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و … بهره ببرید.

اضافه شدن ابزار همگام­ سازی با وردپرس به خانواده پازلی، از این دست تغییرات است. به ­زودی شما می توانید اپلیکیشن خود رو به اکانت آپارات تان وصل کنید تا ویدیوهای خود را در نرم افزارتان نمایش بدید. برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار، بلاگ پازلی را دنبال کنید و یا عضو خبرنامه سایت شوید.

۴-اپلیکیشن برای یک مدت محدود، مانند نرم­ افزار یک رویداد

اگر شما فقط برای یک مدت کوتاه نیاز به نرم­ افزار موبایل دارید، لازم نیست برابر بقیه هزینه پرداخت کنید. به طور مثال در حالتی که شما مشغول برگزاری یک رویداد یا نمایشگاه هستید، برای داشتن نرم­ افزار اختصاصی­ خود کافیه فقط حق عضویت دو یا سه ماه رو پرداخت کنید و دیگر اشتراک نرم افزارتون رو تمدید نکنید. البته این به ندرت اتفاق می­ افتد. معمولا تغییر و به روزرسانی نرم افزار آنقدر راحته که مردم ترجیه میدهند از نرم افزار یک رویداد دوباره و دوباره استفاده می­کنند و دوباره ثبت نام نکنند.

می تونید تعرفه های اشتراک ما رو از این لینک ببنید.

۵-تجربه خریداران اقساطی

اگر برنامه نویس موبایل و یا صاحب یک شرکت نرم افزاری هستید در مقابل غالب مشتری­انی که درخواست خرید اقساطی نرم افزار رو دارند، چه می کنید؟حتی کمپانی های بزرگ مانند مایکروسافت هم برای فروش محصولات خود از برنامه هایی برای فروش اقساطی محصولاتشان استفاده می کنند.

پازلی به طور گسترده ای برای حل این مشکل در بازار ساخت نرم­ افزار موبایل مورد استفاده قرار می ­گیرد. تعداد زیادی از توسعه­ دهندگان و همکاران ما، برای فروش نرم­ افزار موبایل به مشتری خود، از پازلی در چارچوب برنامه فروش اقساطی خوداستفاده میکنند.

شما نیز میتوانید با تحویل سفارش های نرم افزاری خود با پازلی، هزینه نرم افزار را به صورت اقساطی از مشتری دریافت کرده و با این کار مشتریان وفادار بیشتری برای خود بسازید.

برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید.

همین الان شروع کنید.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن