بلاگ پازلی

پازلی حامی ششمین همایش کاربردپذیری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

پازلی با حمایت از ششمین رویداد کاربردپذیری، با هدف آشنا ساختن افراد فنی و متخصصین با برنامه ساز انلاین پازلی، به عنوان ابزاری برای تولید نرم افزارهای موبایل مطابق با استانداردهای تجربه کاربری می پردازد. 

ششمین همایش کاربردپذیری ازسوی شرکت چارگون به عنوان نماینده رسمی انجمن UXPA پنچ‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه در ایران برگزار می‌شود.

روز جهانی کاربردپذیری رویدادی است یک‌روزه که بطور همزمان در سراسر جهان با حضور افرادی از صنایع مختلف، فعالین حوزه آموزش و نمایندگانی از سازمان‌های خصوصی و دولتی با هدفی مشترک شامل اطمینان از ارایه خدمات و محصولاتی است که زندگی را ساده‌تر و راحت‌تر کند، برگزار می‌شود.

به گفته حسین آریان، مدیر فنی پازلی: “استفاده از عمده امکانات اپلیکیشن ساز پازلی، نیازی به کدنویسی ندارند. این راحتترین و سریعترین راه برای ساخت نرم افزارهای قدرتمند مانند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی؛ خدماتی و … بدون داشتن مهارتهای خاص است. ابزاری که میتواند زحمت دوباره کاری ها را به عهده گرفته و مسبب پویایی زمان نیروهای متخصص و برنامه نویسان بشود.”

در ششمین همایش کاربردپذیری در ایران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود، جایزه کاربردپذیری برای دومین سال پیاپی به انتخاب هیات داوران متشکل از اساتید دانشگاهی و فعالان صنفی فناوری اطلاعات با تمرکز بر روی تجربه کاربری و کاربردپذیری و بررسی ۷ ویژگی یادآورپذیری، آموزش‌پذیری، امکانات، کارآیی، یافت پذیری و دسترسی پذیری و ایمنی به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت‌نام در دومین دوره جایزه کاربردپذیری و تجربه کاربری می‌توانند تا ۱۵ آبان ۱۳۹۴ به وب‌سایتhttp://usabilityaward.ir مراجعه نمایند و محصولات خود را ثبت نمایند.

ششمین همایش کاربردپذیری همچنین با محورهای نوآوری در تجربه کاربری، نوآوری در کاربردپذیری،‌ نوآوری در طراحی محصولات دیجیتال و نوآوری در طراحی تعاملی آماده دریافت مقاله است. لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام حضور در همایش و همچنین ارسال مقاله به سایت http://usabilityday.ir مراجعه کنند.

گفتنی است در جریان پنجمین همایش کاربردپذیری که سال گذشته با حضور نصرالله جهانگرد، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، برای نخستین بار «جایزه کاربردپذیری» با بررسی نزدیک به ۱۲۰ محصول ارائه شده به دبیرخانه همایش به دیجی‌کالا، دیگ تابستانی، وب‌سایت فست دیکشنری، رایانش ابری سپهر، نرم‌افزار اندرویدی نبض بازار و نت برگ اعطا شد.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن