بلاگ پازلی

بیش از ۳۰۰ پست | ۱۰۰۰ ساعت آموزش | بیش از ۹ نویسنده

[wpdreams_ajaxsearchlite] جدیدترین پست‌ها

جدیدترین مطالب

27 ژانویه، 2024

مراحل طراحی اپلیکیشن

در دنیای امروزی که فناوری موبایل به سرعت در حال توسعه است، طراحی اپلیکیشن‌ اساسی‌ترین عنصر برای ارتقاء تجربه کاربری […]
15 ژانویه، 2024

چگونه اپلیکیشن بسازیم؟

در دنیای امروزی پر از فناوری، ایجاد یک اپلیکیشن می‌ تواند یک چالش و در عین حال یک برتری باشد. […]
13 ژانویه، 2024

بهترین فریمورک های طراحی اپلیکیشن اندروید

با بهترین فریمورک های طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید می توان برنامه ای ساخت که به صورت 24 ساعته فروش داشته […]
9 ژانویه، 2024

وب اپلیکیشن پیشرو PWA چیست و چه کاربردی دارد؟

در سال های اخیر، وب اپلیکیشن پیشرو(PWA)  طرفداران زیادی در بین توسعه دهندگان پیدا کرده است. اما ممکن است از […]
21 سپتامبر، 2023

به‌روزرسانی‌های بهار و تابستان ۱۴۰۲ پازلی

در به‌‌روزرسانی‌‌های بهار و تابستان ۱۴۰۲ پازلی ویژگی‌های جدیدی به افزونه‌های حساب‌کاربری، فرم پیشرفته، رزرواسیون و… اضافه شده‌‌است. موارد اضافه‌شده […]
16 جولای، 2023

آیا داشتن مجوز ساخت اپلیکیشن و انتشار اپلیکیشن ضروری است؟

مجوز ساخت اپلیکیشن در مارکت‌ها بسیار ضروری و مهم است و مجوز های لازم باید گرفته شود . در دنیای […]

بازاریابی

بازاریابی اپلیکیشن موبایل بخشی از فرآیند تولید اپلیکیشن است که در بیشتر مواقع یا فراموش می‌شود یا به دلیل عدم آگاهی و دانش کافی کنار گذاشته می‌شود. برخی افراد تصور می‌کنند که انتشار اپلیکیشن در یک مارکت تمام فرآیند بازاریابی است و بعد از انتشار اپلیکیشن‌شان موفق می‌شود یا اینطور فکر می‌کننده که چون یک اپلیکیشن مشابه موفق شده‌است پس اپلیکیشن ما هم موفق خواهد شد. نکته اصلی همینجاست نه تنها موفقیت یک اپلیکیشن مشابه دلیلی بر موفقیت اپلیکیشن ما نیست بلکه استفاده از راه‌کارهای موفقیت آن اپ مشابه نمی‌تواند ما را به هدف‌مان برساند. ما در دسته‌بندی مطالب بازاریابی، سعی کرده‌ایم تا آنچه از نظر مفاهیم بازاریابی مورد نیاز شماست و به در پیشبرد اهداف به شما کمک می‌کند فراهم کنیم.

فروش

پس از انجام فرآیند بازاریابی، فروش کار خود را شروع می‌کند. با انجام فرآیندهای صحیح فروش می‌توانیم به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم. فرآيند فروش، ثمره فرآیند بازاریابی فراهم می‌کند. ما در دسته‌بندی مطالب فروش، سعی کرده‌ایم محتوای کاملی را برای شما فراهم کنیم تا دغدغه فروش شما را پوشش دهیم. این مطالب شامل مفاهیم و تکنیک‌های متنوعی هستند که به ما در بازدهی حداکثری فروش کمک می‌کنند.

طراحی

یکی از مواردی که به موفقیت اپلیکیشن ما کمک می‌کند بحث طراحی است. طراحی شامل مواری مثل لوگوی اپلیکیشن، طراحی ظاهر اپلیکیشن، اسکرین‌شات‌ها، انتخاب رنگ و ... می‌باشد. طراحی جذاب و کاربرپسند اپلیکیشن یکی از مهمترین عوامل ماندگاری کاربر در اپلیکیشن شما می‌باشد. ما در دسته‌بندی مطالب طراحی سعی کرده‌ایم تا مفاهیم مهم در زمینه‌های مختلف طراحی را پوشش دهد و به شما کمک کند تا در زمینه طراحی حرفه‌ای‌تر از قبل اقدام کنید.

سایر دسته بندی

در آکادمی پازلی به شما کمک می‌کند تا با دریافت محتوای متنوع خود را به روز نگه‌دارید. در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.